Citat:
Så det hotar inte kvinnor rättigheter att ta emot massvis med illegala invandrare som begår grova brott och mord mot dem men ”alt right politik” hotar dem. Bekvämt att säga att den andra sidan är ondskefull som ursäkt för varför man är så intolerant. Återigen så ignorerade du att män är mer toleranta mot sina motståndare än kvinnor är mot sina egna. Vilket var hela poängen. Inte hur kvinnorna ser på högerpolitik. Återigen blev jag bevisad i hur emotionella kvinnor är som inte kan tänka rationellt.
Att unga amerikanska kvinnor uppvisar 0 tolerans mot right wing politik är en no brainer. Den typen av politik är ett direkt hot mot kvinnors rättigheter, autonomi och hälsa. Speciellt i dagens samhälle där den typen av politik har fått genomslag på bred front.
I övrigt besitter kvinnor i genomsnitt en högre emotionell intelligens än män och kan kontrollera och hantera sina känslor bättre än män. Jag ögnade igenom studien du postade som skulle visa att kvinnor lättare blir arga men kunde inte hitta nånting om det. De verkar ha undersökt serotoninhalter i samband med förmågan att kontrollera ilska.
Studien om propaganda är på 36 sidor och såldes inget jag kommer beta av här och nu.
Kvinnor är inte mer barn än vad män är. Tvärtom.
I övrigt besitter kvinnor i genomsnitt en högre emotionell intelligens än män och kan kontrollera och hantera sina känslor bättre än män. Jag ögnade igenom studien du postade som skulle visa att kvinnor lättare blir arga men kunde inte hitta nånting om det. De verkar ha undersökt serotoninhalter i samband med förmågan att kontrollera ilska.
Studien om propaganda är på 36 sidor och såldes inget jag kommer beta av här och nu.
Kvinnor är inte mer barn än vad män är. Tvärtom.
Samt att kvinnor aldrig kan vara tydliga med vad de vill utan de säger en sak men menar en annan. Som barn helt enkelt. Knappast ett exempel på emotionell intelligens. Fanns möjligen hos den äldre generationen. Men inte hos de yngre som är mer arroganta.