Hej
Jag tänkte bara höra mig för lite ang. lagar och sånt. Det finns säkert någon här som är bra på det.
Tidigare idag var jag på ett "gangbang".
Efter en kort stund stormar polisen in och avbryter det hela. De tar legg på alla och skickar iväg oss. Inga pengar är inblandade i det här. Tjejen gör det av egen fri vilja. Det filmades och togs kort, men vad jag vet endast för privat bruk.(alltså inget som ska säljas)
Vad kan det göra? Jag kan inte komma på något. Snarare har en tanke på JO anmälan dykt upp i mitt huvud.
Någon som har något bra att komma med i fallet??
Jag var själv med där! Jag fattar inte va snuten kom ifrån, någon måste ha släppt in de. Det var inga pengar med, utan alla var där för nöjets skull. Snart måste man fråga snuten om man får knulla eller.........
I efterhand kom jag att tänka på att det var en kille som ville gå bara någon minut efter att vi kommit in. Där har vi honom...farbrorblå!! Det måste ha varit han.
Och som sagt, vi kan ju inte ha gjort något olagligt.....så de som känner sig utvalda kan väl ta och snyta sig i pungen!!
Nä, det är ju inte förbjudet att ha sex. Bara alla är med om det och att det inte förekommer några pengar. Men jag fattar inte va snuten har med det där att göra!!!!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!