Citat:
Ursprungligen postat av
CooolaFlickan2014
Avlägsen släkting? Fått något Nigerabrev där din påstådda släkting som du inte kände till har fru som han vill du gör gravid?
Bekant, inte släkting. Alltså någon som jag känner genom en annan person.
Citat:
Ursprungligen postat av
BOMB-CP
Ett flak öl tycker jag att man ska ha.
Helt ärligt så skulle jag accepterat ett flak öl för det är i alla fall någonting. Han verkar tro att jag ska göra det helt gratis. Det är en principsak.
Citat:
Ursprungligen postat av
Diadog22
Varför är det en princip att du inte kan ge någon något de vill ha bara för att du kan?
Man ska aldrig göra något gratis. Det är samma sak som att om du är rörmokare så ska du inte göra gratisjobb åt folk du känner. Det handlar om stolthet och att veta sitt värde.
Citat:
Ursprungligen postat av
AnonymHingst
Får du praktiskt taget ligga med kvinnan så räcker väl det som betalning. Ett par ligg för att säkerställa befruktningen.
Själva sexakten ser jag som att den går jämnt upp. Alltså hon får lika mycket ut av den som jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
HobbyHitler
Misstänker att detta är en trolltråd då det är så enkelt att bli inseminerad i tex Danmark, att knappast en enda tokfan skulle fråga en bekant om att göra frun gravid.
Men, hur hade du tänkt "säkerställa att mannen adopterade barnet"? Om han bara skiter i att adoptera ungen så kommer du inte undan underhåll den dagen kvinnan kräver detta.
Detta är verkligen inte en trolltråd. Det hade kostat dem cirka 120 000 kr för dem att åka till Danmark och få henne inseminerad. De berättade även att de danska reglerna inte låter dem få all information om donatorn. Exempelvis så får de höra honom prata, men inte se honom. Med mig så är allt öppet. Angående överenskommelser så är jag säker på att de är ärliga och inte kommer försöka lura mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
GrayPagan
Eftersom du skriver "fru" så antar jag att de är gifta? Isåfall får maken vårdnaden och skrivs in som far automatiskt. Han behöver inte adoptera barnet om inte paret uttryckligen anger att någon annan är far.
Ok, det är ju bra.
Citat:
För övrigt tycker jag att du absolut inte ska begära något betalt i pengar.
Varför inte? De får ju något av stort ekonomiskt värde.