Citat:
Ursprungligen postat av
Goorg
Men då går man tillbaka till dagen för händelsen.
Varför? Det råder inga skiljaktigheter kring vad som hänt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Goorg
Katja hittas av patrull i diket mot stolpe.
Enig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Goorg
Uppenbart påverkad och har en lam förklaring om varför hon står där.
Enig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Goorg
Enbart alkohol kan inte förklara hennes rus
Enig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Goorg
men då hon visar spår av kokain i urinen och senare i blodet är det ganska logiskt att hon intagit såväl alkohol som någon form.av narkotika. Åtminstone om man kan tänka logiskt och rationellt.
Ja, det har ingen invänt sig mot?
Citat:
Ursprungligen postat av
Goorg
Att hon kommer att dömas för rattfylleri är helt säkert till 100%.
Det har ingen motsatt sig. Jag pratar om att det är orimligt. Inte vad som med all sannolikhet kommer att ske. Jag sysslar inte med spåkonst. Utan argumenterar en politisk linje för att.. guess what. Vi är i politikforumet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Goorg
Att fortsätta rabbla kemiska ämnen är ett sidospår för att förvilla huvudproblemet.
Huvudproblemet är rabblandet av kemiska ämnen. Det är vad som diskuteras. Välkommen in till samtalet. Kan jag ordna en rullstol till farbror också?
Citat:
Ursprungligen postat av
Goorg
Kom istället med en förklaring till vad hon intagit om det inte skulle vara kokain?
Jag skriver uttryckligen att hon måste ha tagit kokain. Jag behöver inte förklara en alternativ teori när vi är överens om sakomständigheterna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Goorg
Då tror jag att det kommer bli tyst. Men det där är typiskt för att flytta fokus från det uppenbara.
Blir det tyst så är det för att vi är överens. Behöver farbror mer vägledning?
Citat:
Ursprungligen postat av
Goorg
Det som egentligen är intressant är fortfarande vad är det i den upphittade påsen och var har hon införskaffat den.
Är det verkligen intressant vad som är i den vita påsen? Jag tror inte det är bakpulver för att baka en banankaka direkt. Antagligen har hon införskaffat den från någon i sin umgängeskrets som hookat henne på kola.
Citat:
Ursprungligen postat av
Goorg
Det kommer att leda till hur hårt hon döms i allmänhetens ögon. Men med tanke på att hennes parti tagit avstånd från henne så står det ganska klart vad det innehöll. Och snälla. Vill ni fortsätta kemisk diskussion så gör det någon annanstans
Eller så kan farbror be syster på ålderdomshemmet att hämta medicinen, så att farbror kan hålla sig lugn och uppmärksam på sin omgivning. Önskar farbror något mer förklarat för sig?
Vi kan ta det igen på latin om så önskas. För jag antar att "ni talar bra latin" [läses baklänges och framlänges].