2026-01-07, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L0kaHall0n
Han ser svensk ut. Säker "flytt" till Spanien. Någon måste ju ha information om han?

Har tidigare avgått som VD och styrelseordförande, utvandrat och lever sitt lyckliga liv på varmare breddgrader.

Så fd Vård-vd är mer passande rubrik
Citera
2026-01-07, 16:53
Moderator
Pontiac-Garages avatar
Företagsskvaller --> Aktuella brott och kriminalfall
/Moderator
Citera
2026-01-07, 16:57
Medlem
Citat:
Han ser svensk ut. Säker "flytt" till Spanien. Någon måste ju ha information om han?

Citat:
Ursprungligen postat av 809080
Har tidigare avgått som VD och styrelseordförande, utvandrat och lever sitt lyckliga liv på varmare breddgrader.

Så fd Vård-vd är mer passande rubrik

Bekvämt. Står han fortfarande som majoritetsägare för bolagen? Gäller Sverek AB med tillhörande företag.
Citera
2026-01-07, 17:35
Medlem
Tortellis avatar
Men är det så stigmatiserat att han måste lämna landet? Det känns som ett sexköp är att likställa med mord I dagens Sverige. Obs jag försvarar inte Vdn. Kanske han hade planer på att flytta innan!!
Citera
2026-01-08, 05:06
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Men är det så stigmatiserat att han måste lämna landet? Det känns som ett sexköp är att likställa med mord I dagens Sverige. Obs jag försvarar inte Vdn. Kanske han hade planer på att flytta innan!!
Det är ju för fan en triple whammy; Horor, droger och rattonykterhet. Jag personligen är bara emot rattonykterheten men för samhället i stort så är det där nästan lika illa som att vara ett fan av lekparken, om du fattar vad jag menar.
Citera
2026-01-08, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Det är ju för fan en triple whammy; Horor, droger och rattonykterhet. Jag personligen är bara emot rattonykterheten men för samhället i stort så är det där nästan lika illa som att vara ett fan av lekparken, om du fattar vad jag menar.

Tycker i regel att stigmat mot droger och luder är absurt i Sverige. Vad som kan ifrågasättas framförallt rattonykterheten och huruvida hans anal-och knarkintressen ska bekostas genom skattefinansierad verksamhet. Att Bj*rn nu flytt landet som serverat honom ovan lyx istället för att stå upp för sig själv och sina beslut är vekt.

Hade han gått ut och stått för att han gillar tjack och horor och att Aftonhoran ska skita i vad han gör på fritiden hade jag haft mer till övers för honom.

Istället placerar han sig i samma fack som "Ahmed"

Skäms på dig, Bj*rn "Ahmed" Lindt*rp
Citera
2026-01-08, 21:32
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Tycker i regel att stigmat mot droger och luder är absurt i Sverige. Vad som kan ifrågasättas framförallt rattonykterheten och huruvida hans anal-och knarkintressen ska bekostas genom skattefinansierad verksamhet. Att Bj*rn nu flytt landet som serverat honom ovan lyx istället för att stå upp för sig själv och sina beslut är vekt.

Hade han gått ut och stått för att han gillar tjack och horor och att Aftonhoran ska skita i vad han gör på fritiden hade jag haft mer till övers för honom.

Istället placerar han sig i samma fack som "Ahmed"

Skäms på dig, Bj*rn "Ahmed" Lindt*rp
Jag kunde inte ha sagt det bättre själv.
Citera
2026-01-08, 22:56
Avstängd
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten

Näe, det är Sverige vi talar om. Hade det bara varit droger och rattfylleri, då hade han fått lite förmaningar men fortfarand varit VD. Att han köpt sex däremot, det är att likställa med hädelse i Sverige, och det kommer han inte att förlåtas för.

Så han gör väl en Clemenger och håller sig undan till de misstankarna avskrivs.

Det är för övrig mer anti-sex lagar på gång. Idag ojade tidningarna sig om hur Ebba Busch har blivit porrifierad med AI, och någon EU parlamentariker föklarade sig övertygad om att lagstiftning var bästa motmedlet. Lagstiftning är moderna politikers lösning på allt.
Citera
2026-01-08, 22:58
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Näe, det är Sverige vi talar om. Hade det bara varit droger och rattfylleri, då hade han fått lite förmaningar men fortfarand varit VD. Att han köpt sex däremot, det är att likställa med hädelse i Sverige, och det kommer han inte att förlåtas för.

Så han gör väl en Clemenger och håller sig undan till de misstankarna avskrivs.

Det är för övrig mer anti-sex lagar på gång. Idag ojade tidningarna sig om hur Ebba Busch har blivit porrifierad med AI, och någon EU parlamentariker föklarade sig övertygad om att lagstiftning var bästa motmedlet. Lagstiftning är moderna politikers lösning på allt.
Som sagt, det är inte så mycket dom enskilda brotten som kombinationen. Och som någon annan är inne på så hade det förmodligen gått bättre om han bara hade sagt att: "Ja, jag gillar att dra tjack och knulla horor. Det skulle du nog också, om du testade".
Citera
2026-01-11, 20:17
Medlem
Han står fortfarande som majoritetsägare och kommer bli av med flertalet avtal om han fortsätter vara de.

Citat:
Bekvämt. Står han fortfarande som majoritetsägare för bolagen? Gäller Sverek AB med tillhörande företag.
Citera
2026-01-11, 20:20
Medlem
Ryktas om att han är i Berlin
Citera
2026-01-11, 20:40
Medlem
5549s avatar
"VD för vårdbemanningsföretag", bara den titeln borde få svensken förbannad. Här har vi de vidrigaste utsugarna.

Men nej, bara sex och droger är usch och fy.

Rattfylla dock inte okej. Men det är många som kör omkring med spår av narkotikapreparat i blodet utan att vara påverkade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in