2026-09-20, 21:59
Medlem
Jag säger inte att det du berättar om hans ex inte har hänt, och jag tycker absolut att sådana uppgifter ska tas på allvar. Men jag tycker fortfarande att det är skillnad på att ta någons berättelse på allvar och att själv veta exakt vad som har hänt mellan två personer. Vi som sitter här har inte varit med och vet inte hela bilden. Därför tycker jag att man ska vara försiktig med att slå fast saker som fakta. Det var egentligen bara det jag menade.
Citera
2026-09-21, 15:08
Medlem
Men hur många barn har han egentligen?
Och vilket barn är det han inte träffar? Det här är helt ny info för mig, Berätta mer!
Citera
2026-09-21, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galen.hare88
Men hur många barn har han egentligen?😳
Och vilket barn är det han inte träffar? Det här är helt ny info för mig🤔 Berätta mer!

Ja det kan man undra, känns som han har mer barn en vad man vet. Otrogen som han är så är det ett mysterium🤔
Citera
2026-09-22, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Andreas nya tjej la ju ut häromdagen på insta där hon hade skrivit:
"När det galna ex:et inte kan kontrollera och komma åt dig längre så ta hon till barnen och använder de emot dig"
Ja, nåt liknande.

Är det inte väldigt misstänkt när en person påstår att alla hens ex är galna? Vad är den gemensamma faktorn för den? Jo mannen som har alla exen.
Citera
2026-09-23, 16:05
Medlem
I dagens stories sa J att hon var chockad över något som hade hänt igår och att hon efter att ha landat i det kommit fram till att det handlar om ”myndighetsvåld”. Hon har även vid flera tidigare tillfällen sagt att hon är ”tystad” och att hon egentligen vill berätta saker.

Vad menar hon med att hon är tystad? Är det någon som vet vad hon syftar på med ”myndighetsvåld” och vad som hände igår? Det verkar möjligt att det har koppling till situationen kring hennes två barn med A,men det är bara en spekulation från min sida
Citera
2026-09-23, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffeokoll1
I dagens stories sa J att hon var chockad över något som hade hänt igår och att hon efter att ha landat i det kommit fram till att det handlar om ”myndighetsvåld”. Hon har även vid flera tidigare tillfällen sagt att hon är ”tystad” och att hon egentligen vill berätta saker.

Vad menar hon med att hon är tystad? Är det någon som vet vad hon syftar på med ”myndighetsvåld” och vad som hände igår? Det verkar möjligt att det har koppling till situationen kring hennes två barn med A,men det är bara en spekulation från min sida

Vill också veta detta!

Någon som sitter på infon ang vad A:s nya tjej skrivit / delar saker på sociala medier ang situationen?
Citera
2026-09-23, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffeokoll1

Nu spekulerar jag enbart vill jag verkligen understryka, men kan det ha något att göra med att A har fått rätt till delad vårdnad/mer umgänge med deras gemensamma barn mot Js vilja?
Citera
2026-09-23, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagraven
Vill också veta detta!

Någon som sitter på infon ang vad A:s nya tjej skrivit / delar saker på sociala medier ang situationen?

Chansar på en vårdnadstvist? Varulven kämpar på med sina lögner och hans nya verkar vara helt delulu.
Citera
2026-09-23, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilythepixie
Nu spekulerar jag enbart vill jag verkligen understryka, men kan det ha något att göra med att A har fått rätt till delad vårdnad/mer umgänge med deras gemensamma barn mot Js vilja?
Ja. Hon fick inte ensam vårdnad. Han ska ha umgänge med barnen.
Citera
2026-09-23, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Ja. Hon fick inte ensam vårdnad. Han ska ha umgänge med barnen.

Hur vet du detta?
Citera
2026-09-23, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Hur vet du detta?
Domen är en allmän handling.
Citera
2026-09-23, 21:19
Medlem
Citat: