Jag säger inte att det du berättar om hans ex inte har hänt, och jag tycker absolut att sådana uppgifter ska tas på allvar. Men jag tycker fortfarande att det är skillnad på att ta någons berättelse på allvar och att själv veta exakt vad som har hänt mellan två personer. Vi som sitter här har inte varit med och vet inte hela bilden. Därför tycker jag att man ska vara försiktig med att slå fast saker som fakta. Det var egentligen bara det jag menade.
Andreas nya tjej la ju ut häromdagen på insta där hon hade skrivit:
"När det galna ex:et inte kan kontrollera och komma åt dig längre så ta hon till barnen och använder de emot dig"
Ja, nåt liknande.
Är det inte väldigt misstänkt när en person påstår att alla hens ex är galna? Vad är den gemensamma faktorn för den? Jo mannen som har alla exen.
I dagens stories sa J att hon var chockad över något som hade hänt igår och att hon efter att ha landat i det kommit fram till att det handlar om ”myndighetsvåld”. Hon har även vid flera tidigare tillfällen sagt att hon är ”tystad” och att hon egentligen vill berätta saker.
Vad menar hon med att hon är tystad? Är det någon som vet vad hon syftar på med ”myndighetsvåld” och vad som hände igår? Det verkar möjligt att det har koppling till situationen kring hennes två barn med A,men det är bara en spekulation från min sida
I dagens stories sa J att hon var chockad över något som hade hänt igår och att hon efter att ha landat i det kommit fram till att det handlar om ”myndighetsvåld”. Hon har även vid flera tidigare tillfällen sagt att hon är ”tystad” och att hon egentligen vill berätta saker.
Vad menar hon med att hon är tystad? Är det någon som vet vad hon syftar på med ”myndighetsvåld” och vad som hände igår? Det verkar möjligt att det har koppling till situationen kring hennes två barn med A,men det är bara en spekulation från min sida
Vill också veta detta!
Någon som sitter på infon ang vad A:s nya tjej skrivit / delar saker på sociala medier ang situationen?
Nu spekulerar jag enbart vill jag verkligen understryka, men kan det ha något att göra med att A har fått rätt till delad vårdnad/mer umgänge med deras gemensamma barn mot Js vilja?
Nu spekulerar jag enbart vill jag verkligen understryka, men kan det ha något att göra med att A har fått rätt till delad vårdnad/mer umgänge med deras gemensamma barn mot Js vilja?
Ja. Hon fick inte ensam vårdnad. Han ska ha umgänge med barnen.