Citat:
Ursprungligen postat av
Kaffeokoll1
Ja, jag förstår hur du tänker. Det är just det som gör att jag själv har svårt att veta vad jag ska tro. Jag läste en intervju med A och J där J berättade att hon kunde märka på A när han mådde sämre och att han då kunde sova i attefallshuset tills det hade gått över.
Jag tror inte deras förhållande var lätt för någon av dem. J hade sitt bagage och A sitt, och att bo två vuxna och sex barn tillsammans i en fyra måste ju också ha varit en ganska speciell situation.
Samtidigt tror jag faktiskt att de älskade varandra i början. Jag menar, A lämnade Nyköping och varannan-vecka-livet med sina två andra barn för att flytta till Stockholm och bygga ett liv med J och hennes barn.
Oavsett vad som egentligen har hänt känns det som att vi utomstående aldrig kommer få veta hela sanningen. Vi får väl se var A och hans nya tjej står om några år. Det kanske säger en del det också.
Jenny har sina 6 barn med fyra olika pappor
Andreas har sina 5 barn med tre mammor.
Ingen har väl lyckats särskilt bra i nåt förhållande. Och en massa barn att ta hänsyn till. Men de har inte haft det lätt. När Andreas barn kom så var det åtta barn som bodde med dom (Nio egentligen men har träffar ju inte sitt ena barn)
Men, men. Ingen av de har ju sagt vad som har hänt och det har blivit massa spekulationer.