2026-08-25, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Kallas Dempa Boy!

Tack nu blev jag klokare…
Citera
2026-08-25, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Kallas Dempa Boy!

?
Citera
2026-09-19, 19:44
Medlem
Andreas nya tjej la ju ut häromdagen på insta där hon hade skrivit:
"När det galna ex:et inte kan kontrollera och komma åt dig längre så ta hon till barnen och använder de emot dig"
Ja, nåt liknande.
Citera
2026-09-19, 20:24
Medlem
Ja, jag såg också att hon delat något citat på Instagram. Känns som att hon gör det rätt ofta om såna saker. Helt ärligt vet jag inte riktigt vad jag ska tro på, J eller A, men jag känner att tiden nog kommer att utvisa hur det faktiskt ligger till.

Om hans nya tjej om några år kommer och berättar liknande saker, då säger ju det en hel del och skulle stärka J:s berättelse. Jag vill verkligen inte ta ifrån J hennes ”historia”, men det är ändå något som inte känns helt ärligt. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro
Citera
2026-09-19, 21:14
Medlem
Jag tror faktiskt det är så att Andreas var otrogen och Jenny fick reda på det. Därför hon stack typ mitt i natten. Hon har ju inte lagt fram en enda grej om att A varit våldsam. Tror Jenny ville att A skulle vara bipolär och hjärntvättade A till massa saker. Hon fick nog trauma när hennes man tog livet av sig. Nu är det så mycket ältande om James. Varenda dag!! Hon ville ju inte ens träffa James familj när han levde. Han lämnade ju Skåne och allt han hade och flyttade hem till Jenny och hennes då två barn. Hon ville ju inte att hans familj skulle komma och hälsa på när de var i deras sommarstuga i Skåne. Märkligt beteende.

Laxton och alla finns ju kvar med Andreas och de arbetar tillsammans. Tror inte de skulle göra det om Andreas var en kvinnomisshandlare
Citera
2026-09-19, 21:45
Medlem
Ja, jag förstår hur du tänker. Det är just det som gör att jag själv har svårt att veta vad jag ska tro. Jag läste en intervju med A och J där J berättade att hon kunde märka på A när han mådde sämre och att han då kunde sova i attefallshuset tills det hade gått över.

Jag tror inte deras förhållande var lätt för någon av dem. J hade sitt bagage och A sitt, och att bo två vuxna och sex barn tillsammans i en fyra måste ju också ha varit en ganska speciell situation.

Samtidigt tror jag faktiskt att de älskade varandra i början. Jag menar, A lämnade Nyköping och varannan-vecka-livet med sina två andra barn för att flytta till Stockholm och bygga ett liv med J och hennes barn.

Oavsett vad som egentligen har hänt känns det som att vi utomstående aldrig kommer få veta hela sanningen. Vi får väl se var A och hans nya tjej står om några år. Det kanske säger en del det också.
Citera
2026-09-19, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffeokoll1
Ja, jag förstår hur du tänker. Det är just det som gör att jag själv har svårt att veta vad jag ska tro. Jag läste en intervju med A och J där J berättade att hon kunde märka på A när han mådde sämre och att han då kunde sova i attefallshuset tills det hade gått över.

Jag tror inte deras förhållande var lätt för någon av dem. J hade sitt bagage och A sitt, och att bo två vuxna och sex barn tillsammans i en fyra måste ju också ha varit en ganska speciell situation.

Samtidigt tror jag faktiskt att de älskade varandra i början. Jag menar, A lämnade Nyköping och varannan-vecka-livet med sina två andra barn för att flytta till Stockholm och bygga ett liv med J och hennes barn.

Oavsett vad som egentligen har hänt känns det som att vi utomstående aldrig kommer få veta hela sanningen. Vi får väl se var A och hans nya tjej står om några år. Det kanske säger en del det också.

Jenny har sina 6 barn med fyra olika pappor
Andreas har sina 5 barn med tre mammor.
Ingen har väl lyckats särskilt bra i nåt förhållande. Och en massa barn att ta hänsyn till. Men de har inte haft det lätt. När Andreas barn kom så var det åtta barn som bodde med dom (Nio egentligen men har träffar ju inte sitt ena barn)

Men, men. Ingen av de har ju sagt vad som har hänt och det har blivit massa spekulationer.
Citera
2026-09-20, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Jag tror faktiskt det är så att Andreas var otrogen och Jenny fick reda på det. Därför hon stack typ mitt i natten. Hon har ju inte lagt fram en enda grej om att A varit våldsam. Tror Jenny ville att A skulle vara bipolär och hjärntvättade A till massa saker. Hon fick nog trauma när hennes man tog livet av sig. Nu är det så mycket ältande om James. Varenda dag!! Hon ville ju inte ens träffa James familj när han levde. Han lämnade ju Skåne och allt han hade och flyttade hem till Jenny och hennes då två barn. Hon ville ju inte att hans familj skulle komma och hälsa på när de var i deras sommarstuga i Skåne. Märkligt beteende.

Laxton och alla finns ju kvar med Andreas och de arbetar tillsammans. Tror inte de skulle göra det om Andreas var en kvinnomisshandlare

Tror, tror, tror...
Hon kan inte lägga fram något klandervärt såklart pga lagen om förtal.
Haha varför skulle Laxton veta någonting om det? Han har ju dom lindade runt fingrarna naturligtvis.
Citera
2026-09-20, 20:43
Medlem
Så är det, men A har nog en del han skulle vilja säga också. Tror egentligen ingen av oss här vet vad som har hänt. Som sagt, jag tror mer på att tiden får utvisa vad som faktiskt hänt. Om hans nya tjej kommer ut om några år och berättar liknande saker, då kanske det blir lättare att förstå vad som ligger bakom allt. Tills dess tycker jag att man får vara försiktig med att gissa eller tro sig veta vad som hänt.
Citera
2026-09-20, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffeokoll1
Så är det, men A har nog en del han skulle vilja säga också. Tror egentligen ingen av oss här vet vad som har hänt. Som sagt, jag tror mer på att tiden får utvisa vad som faktiskt hänt. Om hans nya tjej kommer ut om några år och berättar liknande saker, då kanske det blir lättare att förstå vad som ligger bakom allt. Tills dess tycker jag att man får vara försiktig med att gissa eller tro sig veta vad som hänt.

Som bekant till ett av hans ex så VET jag, att alla ex har blivit fysiskt och psykiskt utsatta. En blev sparkad ned för en trapp som gravid. Men han är såklart "smart" som har skapat en bild av sig som nån slags ljusbärare som kan prata med spöken på vinden och att kärlek övervinner allt. Han kommer att skyddas till döden av av silvervattenkärringar och urkultsbesökare som tror att narcissism syns utanpå. "Men inte kan väl nån som skriver kärlekslåtar i sin grillkåta och leder spöken till ljuset vara våldsam och elak?? Det är klart att det är alla exen som gått ihop för att svartmåla Ghostbustersmannen"
Citera
2026-09-20, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26

Jenny har väl skrivit en bok som handlar om James självmord? Att hon lägger upp recensioner om just boken, kan väl knappast ses som ett ”ältande” som du beskriver.
Citera
2026-09-20, 21:57
Medlem
Tror inte det är det hon menar…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här