Nu har jag kommit upp till ungefär 6 stycken unika medlemmar som uttrycker sig på liknande sätt. Det är som att ni faktiskt tror att Venezuela satt på S-300 & S-400? Ni har verkligen fortfarande inte fattat att hela landet hölls gisslan av en drogkartell och dom gav blanka fan i sin militärindustri och sin befolkning med för den delen?
Jag vet att trolleri är vanligt här men alltså man vet ju aldrig. Vet er pappa att ni resonerar såhär? Han skulle förmodligen ta livet av sig, att ni visade er bli en sådan korkad basementdweller som går på precis allting och inte kan tänka själva.
Angående USAs kommentar att dom "slog ut deras vapen med våra... tekniker

", ÄR EN BLUFF. Nu tänker såna som ni, wow, USA har värsta jätte cool teknologi, dom besegrade S-300 & S-400, wow Ryssland suger, wow USA, USA, USA!!!
Så vansinnigt lättmanipulerade.
edit: Och ja jag vet att jag avslöjar diverse regeringar från olika konton vid olika tidpunkter och egentligen borde ha "mystiskt dött" för länge sedan, men jag håller dom gisslan precis som dom håller mig gisslan. Jag har ett sofistikerat system som avslöjar dom och bekräftar att allt jag sagt är sant, om något skulle hända mig, samma princip som Rysslands dead hand.