Citat:
Ursprungligen postat av
Needs.more.brandy
Detsamma kan sägas om er, men det är ändå bra att ni försöker konkurrera med mff lite grann.
Hahaha, du får se . Snart kommer Skånska lag ta över hela allsvenskan. ( exkluderat hellsinborg ) dom kan vara i lägre divisionerna xD . Ser fan hellre Örkelljunga eller Osby än Helsing-ork.
Skåne är utan rival helt klart de bästa och starkaste området inom fotboll i hela Sverige. Kanske hela Norden .
Vi kan se exempel på andra områden : Norrland vad finns där ?? Gävle var ok för typ 35 år sedan .
Stockholm : inte så bra som man kan tro , om man jämför med antalet människor .
Mitten av landet suger, förutom någon enstaka klubb.
Undantaget är västkusten med Göteborg . Dom kan vara rätt bra ibland, dock alltid efter de skånska lagen i helhet och kompetens.
Snart kanske 5-6 skånska lag i allsvenskan

)