2026-01-07, 11:56
Medlem
GreveholmLeifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DumSKALLEN123
Åk absolut inte till Magaluf.

Fy nej!
Citera
2026-01-07, 11:58
Medlem
GreveholmLeifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pentaxman
Om ni skiter i väder så vill jag slå ett slag för Hamburg. Jag brukar försöka komma dit en gång per år. Har inte märkt av britter så mycket, absolut några enstaka, men huvudsakligen är det tyskar man råkar på. Otrolig feststad, bargatornas bargata Reeperbahn finns där, nattklubbar, och annat om ni så vill. Även Lange Reihe är en schysst gata med mycket barer där ni absolut inte kommer råka på någon britt. Gå på fotboll, även de lägre divisionerna kan man köpa bärs och njuta av fotboll på, nästan också garanterat fritt från britter.

Inte dumt! Tysk fotboll är fantastiskt. Varit på otroliga Bundesliga 2 matcher. Dock är väl säsongen över på sommaren
Citera
2026-01-09, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nittiotva
Syftet med festresor, i alla fall när jag var yngre var att åka till just ett sådant ställe, då det inte kostar skjortan, då är det oundvikligt att stöta på andra turister som britter då det endast finns begränsade hotspots för sådana typer av resor i Europa.

Kroatien är definitivt inte ett ställe att åka på festresa till. Portugal, Tjeckien, Ungern, är då betydligt bättre alternativ om du vill undvika britter och betydligt skonsammare för plånboken.

Nja, undvik Tjeckien. Prag kommer dom fortfarande till, grabbgäng, stag party och hen party. Dock inte lika mycket som för 10 år sedan då det blivit mycket dyrare i Prag och finns billigare alternativ söderut.
Citera
2026-01-09, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreveholmLeif
Inte dumt! Tysk fotboll är fantastiskt. Varit på otroliga Bundesliga 2 matcher. Dock är väl säsongen över på sommaren

Hamburg är inte så dumt alternativ. Hamnade där av en slump för några år sedan och blev positivt överraskad. Det var bra drag på Reeperbahn men det är väl mest känt för sin xxx-hus.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in