2026-01-01, 00:16
Avslutad
Jag är nog inte ensam om att notera hur attraktiva tjejer alltid syns med en man som har keps av olika slag. Det är INTE ofta man ser en man utan någon typ av huvudbonad idag oavsett årstid.

Är det keps som gäller när man vill få tjejer idag? Själv tycker jag att det är extremt omanligt med keps i vuxen ålder men det är inte jag som går på stan med dom finaste brudarna så vad jag tycker verkar vara helt irrelevant. Jag fixar alltid mitt hår när jag går ut och är noga med att få till det snyggt men det räcker alltså med att dra på en keps i stället?

Brudar, förklara. Män får såklart också svara.
Citera
2026-01-01, 00:35
Medlem
Landet-Kataloniens avatar
1920-talet är tillbaka. På jobbet går åtminstone tre pers med gammeldags keps av något slag. Så som de gjorde på samma företag för 100 år sedan.

Men nä, det är inget för mig. Detta är samma slags cirkulära mode som för namn.
Citera
2026-01-01, 00:39
Medlem
One2Manys avatar
Byggjobbare har keps.

Byggjobbare är manligare än nån stroppig fjolla iklädd skjorta med stylad frisyr som jobbar på kontor.

Keps = manligt.
Citera
2026-01-01, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Byggjobbare har keps.

Byggjobbare är manligare än nån stroppig fjolla iklädd skjorta med stylad frisyr som jobbar på kontor.

Keps = manligt.
Haha, kanske årets starkaste åsikt om keps. Det kanske inte var menat som roligt, men det var svårt att inte skratta
Citera
2026-01-01, 01:38
Medlem
Beror på tant. Jag tror du ska skippa kepsen för bästa resultat.
Citera
2026-01-01, 01:54
Medlem
Fantens avatar
Manlighet är ett beteende och en livsåskådning, inte ett utseende.
Citera
2026-01-01, 01:56
Bannlyst
Bara flintskallar som använder keps.
Citera
2026-01-01, 02:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hellesylt
Bara flintskallar som använder keps.

FEL! Alla har keps idag, jag vet flera med jättetjockt hår men som alltid går med keps.
Citera
2026-01-01, 02:17
Avstängd
kyrkstockens avatar
Framför allt är keps barnsligt. Omanligt.

Är du karlsson på taket med propellerhatt?
Citera
2026-01-01, 02:23
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonfrillan
Jag är nog inte ensam om att notera hur attraktiva tjejer alltid syns med en man som har keps av olika slag. Det är INTE ofta man ser en man utan någon typ av huvudbonad idag oavsett årstid.

Är det keps som gäller när man vill få tjejer idag? Själv tycker jag att det är extremt omanligt med keps i vuxen ålder men det är inte jag som går på stan med dom finaste brudarna så vad jag tycker verkar vara helt irrelevant. Jag fixar alltid mitt hår när jag går ut och är noga med att få till det snyggt men det räcker alltså med att dra på en keps i stället?

Brudar, förklara. Män får såklart också svara.

vill du ha keps på dig ?
ja/nej. svårare är de inte
Citera
2026-01-01, 03:07
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Framför allt är keps barnsligt. Omanligt.

Är du karlsson på taket med propellerhatt?

Karlsson på taket har ingen propellerhatt.
Citera
2026-01-01, 04:56
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonfrillan
FEL! Alla har keps idag, jag vet flera med jättetjockt hår men som alltid går med keps.
Du har fel, tycker man mer och mer sällan ser någon med keps idag, förutom 12-13 åringar då
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in