2026-01-01, 04:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Wolf
Du har fel, tycker man mer och mer sällan ser någon med keps idag, förutom 12-13 åringar då

Verkar bero på var man bor jag har helt andra upplevelser.
Citera
2026-01-01, 05:02
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonfrillan
Verkar bero på var man bor jag har helt andra upplevelser.
Jag bor i Göteborg
Citera
2026-01-01, 06:15
Medlem
auglons avatar
Keps med skärm rullad som en tratt, nästan lite häst skyllapp-vibe på skiten.
Citera
2026-01-01, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Framför allt är keps barnsligt. Omanligt.

Är du karlsson på taket med propellerhatt?
Skrivs en del om manligt/omanligt i en del trådar. En riktig man klär sig som han vill och äter och dricker det han vill. Den som fjantar sig med att så kan jag inte göra eller klä mig är de som är osäkra på sin manlighet.
Citera
2026-01-01, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellesylt
Bara flintskallar som använder keps.
Nää, till och med en del tjejer anväder ju keps numera...
Ser sexigt ut, när tjejer har keps alltså, med håret ut genom spännet...
Förövrigt så ser keps på de flesta män och killar bra ut med, fast vissa passar inte i det av någon anledning.
Vet inte om det beror på huvudformen eller vad, men på vissa ser det bara dumt ut, som vår statsminister Kristersson tex.
Senast redigerad av Cuttherope 2026-01-01 kl. 07:21.
Citera
2026-01-01, 07:48
Medlem
Manligt med keps? Snarare är det väl flintskallarna som tappat sin manliga frisyr som försöker dölja avsaknaden av hår på huvudet och en frisyr. Har själv ganska tjockt hår, dock inte långt, men inte fan sitter kepsen kvar på en luftig och fluffig frisyr. Eller ska man dra i mängder med hårpreparat för att kepsjäveln ska sitta still på huvudet?
Citera
2026-01-01, 08:18
Medlem
Tunnan.och.Morotens avatar
Läderkeps är manligast
Citera
2026-01-01, 08:40
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Keps är praktiskt.

Men de som har huvudbonad på restaurang när de äter borde kastreras. De är retarderad.
Citera
2026-01-01, 08:57
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Om du är Y-frontkromosomkille med stil så bär du Flat Cap (...g00gla, om behov) som är gammaldags arbetarkeps som förr i tiden lr om den är klanrutig och av premium brand som King Chuck och rävjägare inom adeln i UK bär den.

Om du är äldre än 15 vårar så bär du inte Baseball Cap och osett din ålder aldrig bak-och-fram och aldrig inomhus. Det spelar ingen roll att rapare sitter på Fine Dining Haute Cuisine Because Bocuse Michelinringarsjapp, med nätmössan på. De har ingen stil. Varken musikanterna lr Le Chef's Management som accepterar ofoget.

Själva föredrar vi till vardags Fedora, men då har du paletå lr trenchcoat. Vi har sedan 80-talet en skotskrutig Flat Cap, som vi kan bära till Burpberry landägar-oljerock, om vi är på humör se ut som i gamm'annonser för Range Rover, innan den kälken blev Mad in India.
Citera
2026-01-01, 09:01
Medlem
Jag använder keps nästa hela tiden , har man tjockt men bångstyrigt hår är det rätt skönt att bara dra på sig en keps och inte behöva hålla på fixa med frisyren varje dag.
Citera
2026-01-01, 09:06
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Jag är nog inte ensam om att notera hur attraktiva tjejer alltid syns med en man som har keps av olika slag. Det är INTE ofta man ser en man utan någon typ av huvudbonad idag oavsett årstid.

Är det keps som gäller när man vill få tjejer idag? Själv tycker jag att det är extremt omanligt med keps i vuxen ålder men det är inte jag som går på stan med dom finaste brudarna så vad jag tycker verkar vara helt irrelevant. Jag fixar alltid mitt hår när jag går ut och är noga med att få till det snyggt men det räcker alltså med att dra på en keps i stället?

Brudar, förklara. Män får såklart också svara.

Manlighet sitter inte i kläder.

En gubbkeps kan vara snyggt.

Något som däremot är skitfult och omoget är stora kepsar med blaffiga loggor. För att inte tala om att sätta dem bak och fram. Vänd på skorna och resten av kläderna också i så fall.

Det är även omoget att ha keps bara för att man är tunnhårig. Är man manlig så ger man fullständigt fan i om håret glesnar.
Citera
2026-01-01, 09:08
Medlem
Citat:
Jag är nog inte ensam om att notera hur attraktiva tjejer alltid syns med en man som har keps av olika slag. Det är INTE ofta man ser en man utan någon typ av huvudbonad idag oavsett årstid.

Är det keps som gäller när man vill få tjejer idag? Själv tycker jag att det är extremt omanligt med keps i vuxen ålder men det är inte jag som går på stan med dom finaste brudarna så vad jag tycker verkar vara helt irrelevant. Jag fixar alltid mitt hår när jag går ut och är noga med att få till det snyggt men det räcker alltså med att dra på en keps i stället?

Brudar, förklara. Män får såklart också svara.
Tror mer att det har att göra med att så många män blir flintskalliga så tidigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in