Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2025-12-28, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Hade missat ditt pm, förlåt, skyller på hög belastning och låg närvaro pga helg.

Nåväl, inlägget raderades för att jag bedömde en bokrecension som OT i just den tråden, inte svårare än så och det har inget med åsiktsmoderering att göra.
Tack för svar,

Dock kvarstår frågan varför du väljer att radera inlägget från DickeFix? Mig veterligen är det inte en ”bokrecension”.

Förstår du inte att diskussionen blir fattigare om endast vissa perspektiv får yttras?
Citera
2025-12-28, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Från första kontakt, ja, men det är sista kontakt som gäller.

Ärendet ska vara utrett så långt det är möjligt innan en klagotråd startas.

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.RedHat
Så fort ett nekande svar lämnas eller 24h fristen är över så kan man gå till klagomål.
Varför hittar ni på regler för? Uppenbarligen är det okej att denna tråd finns, denna tråd respekterar inte era hittepå regler. Era påståenden blir per automatik mindre värda eftersom dom empiriskt inte stämmer.
Senast redigerad av LaneHaj 2025-12-28 kl. 19:53.
Citera
2025-12-28, 20:18
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaneHaj
Varför hittar ni på regler för? Uppenbarligen är det okej att denna tråd finns, denna tråd respekterar inte era hittepå regler. Era påståenden blir per automatik mindre värda eftersom dom empiriskt inte stämmer.

Då svarar jag i egenskap av moderator. Efter det här lägger vi ner denna diskussionen.

Nej, din tråd följde inte den rutin vi har. Du missade att bifoga PM som du skickat. Och du gav inte rätt moderator (den som du fick råd att vända dig om) 24 timmar på sig att svara på ditt PM. Om man ska klaga här är det inte mer än rätt att den man klagar på har möjlighet att yttra sig innan och göra eventuella rättningar i ärendet.

Vi hade kunnat radera din tråd pga detta och även ha gett dig en varning för 0,06.

Nu gjorde vi inte det då du kompletterade med PM i tråden och då tiden förflutit så att de 24 timmarna passerat.

Kan vi gå vidare nu?

/Moderator
Citera
2025-12-28, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Då svarar jag i egenskap av moderator. Efter det här lägger vi ner denna diskussionen.

Nej, din tråd följde inte den rutin vi har. Du missade att bifoga PM som du skickat. Och du gav inte rätt moderator (den som du fick råd att vända dig om) 24 timmar på sig att svara på ditt PM. Om man ska klaga här är det inte mer än rätt att den man klagar på har möjlighet att yttra sig innan och göra eventuella rättningar i ärendet.

Vi hade kunnat radera din tråd pga detta och även ha gett dig en varning för 0,06.

Nu gjorde vi inte det då du kompletterade med PM i tråden och då tiden förflutit så att de 24 timmarna passerat.

Kan vi gå vidare nu?

/Moderator

Javisst vi kan gå vidare.

Jag ser att vf åsiktsmodererat DickeFix tidigare:
(FB) Återigen misstänkt åsiktsmoderering av moderator vf när det gäller kriget i Ukraina

Oroande mönster uppdagar sig här…
Citera
2025-12-28, 23:53
Medlem
Mr.RedHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaneHaj
Jag ser att vf åsiktsmodererat DickeFix tidigare:
(FB) Återigen misstänkt åsiktsmoderering av moderator vf när det gäller kriget i Ukraina

Oroande mönster uppdagar sig här…
Beklagligt att Carsten Palmærs åsikter på Aftonbladet om en bok modererades bort. Du kanske ska framföra dina egna ståndpunkter tillsammans med det du citerar i framtiden?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in