Citat:
Ursprungligen postat av
Aralia
Han heter ju Bror. Så felet i titeln är att de av någon anledning inte skriver namnet med stor bokstav där.
Inte nödvändigtvis, då han även var hennes bror, med liten bokstav.
Svårt för folk att förstår dialektala uttryck, verkar det som.
Precis som det finns blattesvenska som jag personligen hatar och hånler åt, lik förbannat finns den.