Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-30, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trisslotterna
Detta undrar jag också.. men även om någon vet vad föräldrarna jobbade med? Om farbrodern är adlig borde väl rimligen även pappan ha varit det?
Farbrodern är inte adlig utan har gift sig med en adlig kvinna och då tagit även hennes namn. Han är INTE adlig. Han är född Hjerth.

Men ja, hur kan en psykolog ha en WT-brorsa? Är de verkligen helbröder?
Citera
2025-12-30, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loco1214
Tror 100% att frontalkrocken va med avsikt.. Men tror ni att han ville ha ihjäl personerna i taxibil eller var det kanske ett suicidförsök??

Då borde han väl kört in i en lastbil/buss, alt bergvägg?
Citera
Medlem
Är pappan verkligen död? Tänkte att när Vilma blev tagen förra gången så levde ju pappan, har han dött efter det eller är det en trådsanning?
Citera
Medlem
Kuwkenkukeens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loco1214
Tror 100% att frontalkrocken va med avsikt.. Men tror ni att han ville ha ihjäl personerna i taxibil eller var det kanske ett suicidförsök??

Tror han har någon sorts gudskomplex/magiskt tänkande som att - om jag kör över här nu och klarar det så händer si och så. Han är ju inte så mogen verkar det som.

Men att han gjorde det med sin egen fria vilja har jag inga tvivel om.

Mycket skadad och sjuk person som borde suttit inlåst den 2019.
Citera
2025-12-30, 21:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Jag menar inte att skuldbelägga någon men vid den här typen av störningar så är det som du skriver här en kombination av genetik och uppväxtmiljö som ligger bakom.
Ja man undrar hur fungerande familjen var och hur barnens uppväxt såg ut.

Jag skulle inte bli förvånad om GM blivit utsatt för sexuella övergrepp. Han har uppenbarligen en helt skev bild av normal sexualitet, hans föräldrar var alkoholister och hans mamma har skrivit minst två extremt märkliga ”sexskämt” på sin Facebook… hans föräldrar var uppenbarligen helt inkapabla men man undrar om ingen annan förstod hur barnen i familjen hade det. Farmorn? Mormorn? Farbrodern?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maestroo20
Tror hon dog rätt så nära inpå hon blev kidnappad. Då folk hörde högt skrik.

Resterande kan jag ej svara på

Ringde dessa människor polisen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Tror ni att hon våldtogs?

Det tror jag dessvärre vi kan vara rätt säkra på. Dock ingen penetrering med sin egen dick.
Citera
2025-12-30, 21:26
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Det måste väl ändå polisen se oavsett om du har skyddad identitet? Dom kunde ju spåra honom via mobilen. Mobilnummer till Vilma Andersson måste ha sagt något.
Citat:
Ursprungligen postat av cutepsycho
De visste inte då att det var en Vilma de skulle behöva hålla koll på…
Citera
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:

Ja. Definitivt.
Frågan är ju om hon våldtogs levande eller död.
Med tanke på hans sökhistorik så tror jag han ville ha henne död medan han levde ut sin fantasi.

Nekrofiler kan inte vara vanliga....det här är en riktigt skruvad gök.
Citera
Medlem
knark-kungens avatar
Räcker det verkligen med att byta namn för att få sitta på kvinnoanstalt? Är vi verkligen så mjäkiga?
Citera
Medlem
tarvligatjejens avatar
Citat:
Verkar snarare som Vilma tippar emot nekrofili snarare än att förgripa sig på de levande.
Citera
2025-12-30, 21:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av anxypants
Farbrodern är inte adlig utan har gift sig med en adlig kvinna och då tagit även hennes namn. Han är INTE adlig. Han är född Hjerth.

Men ja, hur kan en psykolog ha en WT-brorsa? Är de verkligen helbröder?

Någon som vet vad farbrodern heter? Om han arbetar som psykolog så borde han rimligen ha förstått att saker och ting inte stod rätt till… utifrån bilder på mammans Facebook och övrig information tycks familjen ha varit väldigt nära farmorn. Men farbrodern kanske tog avstått för många år sedan… eller så har han försökt hjälpa till men inte nått fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in