Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-27, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av valsmoms
en annan användare gjorde detta påstående för bara ett par sidor sedan.

Precis!
Band eller inte, sjön eller inte?
Citera
Medlem
Mitt första inlägg i tråden. Självmord? Ngt som har diskuterats?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Nån som är rejält psykiskt störd?

Det som du beskriver är ovanligt, men händer trots allt.
Eventuellt, om förövaren visste att offret skulle med detta tåg. Men hur många kände till det?

Alternativet är att förövaren bestämde sig för att kidnappa någon just denna natt, och slumpen gjorde kvinnan till offret.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenpannkaka
Detta är inte ett trådrykte, lita på mig eller inte. Det hittades däckspår vid trottoaren i närheten till där trådhörlurar, hammare och buntband hittades.

Hur vet du detta?
Citera
Medlem
Citat:
Detta är inte ett trådrykte, lita på mig eller inte. Det hittades däckspår vid trottoaren i närheten till där trådhörlurar, hammare och buntband hittades.

Antar att allt är inskickat på analys. Förhoppningsvis får man upp DNA-spår på GM. Känns ju väldigt korkat att dumpa sånt på en öppen väg dock.
Citera
Avstängd
karlinges avatar
Citat:

Skitsnack. Polisen har inte sagt vad dom har hittat. Du sitter och ljuger (igen)
Citera
2025-12-27, 23:25
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Kameror och mobiler 2025 gör det givetvis inte svåruppklarat, och han kommer givetvis inte att kunna slå till igen om det nu är en sån. Det här är inte Ulf Olsson och året är inte 1989.

Ja, vi får hoppas att du har rätt. När det inte finns nån koppling mellan offer och gärningsman så sjunker uppklarningsprocenten rätt rejält än idag trots kameror och mobiler.
Citera
Medlem
Tror ni hon hittas under natten?
Citera
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sylla
Det stod nånstans att hennes vänner hittat det.

Nej det STOD INTE NÅGONSTANS. Det är fult att ljuga.

Jävla amatörer. Ge en källa eller håll käften
Citera
Medlem
Hur ofta har någon som polis sökt efter så öppet och intensivt återfunnits vid liv? Känns som att man bara minns de som det gått illa för, men det kan ju vara selektivt för sammanhanget såklart.
Citera
Medlem
sunny5s avatar
Inte om du är full? Och varför ska det prompt vara bara en gärningsperson?
Citat:
Ursprungligen postat av gullfia
Svårt att lyfta 65 kilo in i, var, baksätet?

Vara iskall nog att stänga av mobilen efter man varit med skräckupplevelsen att köra på en människa.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JulietteHas
Vad hittades vid sjön? Varför går inte polisen ut med info med tanke på att dom inte verkar kunna lösa det själva? Tack för att du delar med dig

Jag vet inte vad som hittades tyvärr. Vet bara det jag nämnde i mitt tidigare inlägg som du svarade på tyvärr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in