2025-12-31, 14:00
Medlem
Kalliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Då får man börja tänka om, släpper man en person med så här pass djup störning och pterfallsrisk så ska det bara punkbevakning som gäller. Vi kan inte hålla och ge såna här extremt farliga människor skyddat indentitet och rätten att flytta vart fan de vill.

Detta är fullständig idioti.
Det är domstolen i fråga som fallerat avseende Robin/Vilma, lagstiftarens intention är inlåsning i fall som Sten-Erik Eriksson och med flera som Robin/Vilma, Eklund = rättspsykiatrisk vård med särskild utskriftsprövning.

https://www.expressen.se/nyheter/krim/mordaren-och-pedofilen-sten-erik-eriksson-ar-dod/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Då får man börja tänka om, släpper man en person med så här pass djup störning och pterfallsrisk så ska det bara punkbevakning som gäller. Vi kan inte hålla och ge såna här extremt farliga människor skyddat indentitet och rätten att flytta vart fan de vill.

Detta är fullständig idioti.

Exakt, varför ska dessa få skyddad identitet?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Ja det är nått som inte stämmer.

Enda jag kan tänka mig är att han har ett stort förakt för kvinnor och att det är sadistiskt våld mot flickor/kvinnor som han går igång på.

Samtidigt fanns inga inslag av tortryr, förnedring, djurplågeri osv i den tidigare fup en. Tveksam till om han är en sexualsadist. Sånt brukar man annars hitta i mängder. Här fanns ”bara” barnporr och nakna döda kvinnor och främst könsorganet
Citera
2025-12-31, 14:01
Medlem
cutepsychos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Samtidigt fanns inga inslag av tortryr, förnedring, djurplågeri osv i den tidigare fup en. Tveksam till om han är en sexualsadist. Sånt brukar man annars hitta i mängder. Här fanns ”bara” barnporr och nakna döda kvinnor och främst könsorganet

Ja. Mycket handlade om dofter också har jag för mig?
Citera
2025-12-31, 14:02
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjolafallelera
Vad gjorde GM för att bli av med sitt körkort?
Körde mot färdriktningen och krockade med en färdtjänstbil - med vilje sägs det.
Krockade bil:
- I maj 2022 orsakar Vilma en frontalkrock med en färdtjänstbil.
- Den vita Saab som Vilma Andersson körde hade styrt över i motsatt körfält och kört rakt mot taxibilen utan att bromsa in.
- Vilma dömdes för detta, två år senare, i januari 2024 till dagsböter på 26 000 kronor för vållande till kroppsskada och vårdslöshet i trafik.
- Under tiden där emellan hade Vilma Andersson hunnit slutföra sin utbildning till lastbilschaufför och jobba åt flera åkerier.
- Några månader efter domen återkallades Vilma Anderssons körkort.
- Från våren 2024 har han inte arbetat som lastbilschaufför, såvida han inte kört utan körkort eller återfått det.
Källa (FB) 25-årig kvinna styckmördad, Rönninge, Salem (2025-12-26)
Senast redigerad av Taggad 2025-12-31 kl. 14:08.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Facade
Det var väl en olycka som monstret förorsakade men tog 2 år innan det resulterade i indraget körkort pga processer. Och som jag förstod det var det under denna tid han körde lastbil.
Körde han det fortfarande vid utförande av mordet? Jag har förstått det som att han ej gjort det men kan ha väldigt fel såklart.

Läste någonstans att polisen startade sin 10h övervakning på hans jobb. Vet dock inte vart det var.
Citera
Avstängd
Om de visar sig att han lindat in huvudet i folie som thisko och sen försökt gräva ner resten av kroppen då blir till o med jag rädd, då ska han aldrig gå sätta sin fot utanför murarna, jag tror många är beredd att avliva fanskapet om man får möjlighet. Så hur eller hur är vilma fucked for life
Citera
2025-12-31, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
Körde mot färdriktningen och krockade med en färdtjänstbil - med vilje sägs det.

Alltså för att skada andra eller sig själv?
Citera
2025-12-31, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77

10-åringen hann ju smita nästan direkt efter att hon blivit indragen i bilen. Han kanske inte har haft djurplågeri som tidigt intresse. Däremot var sökningar efter "Döda vaginor" etc förekommande.
Det fanns ju massor med barnporr som var extra rå etc. Vad säger dig att det inte innehöll BDSM?
Citera
2025-12-31, 14:06
Medlem
Svettigutsugares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Beror nog helt på vad man tar och det är individuellt. Denna gosse hade lika sneda tänder som barn kan tilläggas. Alla är inte ytliga och måste ha ett colgatesmile, utan att för den skull bruka mediciner

Ja
Jag är faktiskt helt med på det där också.
De jag haft nöjet möta i vården har nästan alltid haft autism och eller ADHD samt vanligt förståndshandikappade.

Kommer ihåg det brukade alltid vara ett mindre äventyr följa med dessa till tandläkaren där vi fick hålla patienten medans den stackars tandläkaren försökte sitt bästa.
Men brukade ju bli si och sådär.

Skall ta mig en kväll och kolla runt lite vetenskapliga artiklar om det finns något samband med detta och tänderna.

Hen mördaren har ju absolut som någon annan skrev nekat tandställning även om hen verkar ändå mån om sitt utseende med håret etc.

Sedan att tänderna satt som en snöstorm i munnen på hen verkade inte bekomma denna lastbilschaufför.
Citera
2025-12-31, 14:07
Medlem
Kungenshoras avatar
Citat:
Ja det är ruskigt likt, riktigt otäckt om GM idoliserat Thisko.
De ska ha suttit på samma anstalt.
Mycket möjligt att de känner varann.
Citera
2025-12-31, 14:07
Medlem
Citat:
Udda fixering... och väldigt udda om det bara är det som driver GM till att begå mord isåfall.

Jo men det handlar i grund och botten om makt och kontroll. Viljan att komma åt något man är besatt av blir så stark så man går över alla gränser. Tänk Jeffrey Dahmer och vad han gjorde för att tillfredsställa sina egna behov.

Hade han kunnat komma åt en en ung vagina som han kunde göra precis vad han vill med utan att behöva svara upp för det, hade han säkert gjort det. Men nu kunde han inte det, utan behövde röva bort och i slutändan mörda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in