Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-31, 14:06
Medlem
Svettigutsugares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Beror nog helt på vad man tar och det är individuellt. Denna gosse hade lika sneda tänder som barn kan tilläggas. Alla är inte ytliga och måste ha ett colgatesmile, utan att för den skull bruka mediciner

Ja
Jag är faktiskt helt med på det där också.
De jag haft nöjet möta i vården har nästan alltid haft autism och eller ADHD samt vanligt förståndshandikappade.

Kommer ihåg det brukade alltid vara ett mindre äventyr följa med dessa till tandläkaren där vi fick hålla patienten medans den stackars tandläkaren försökte sitt bästa.
Men brukade ju bli si och sådär.

Skall ta mig en kväll och kolla runt lite vetenskapliga artiklar om det finns något samband med detta och tänderna.

Hen mördaren har ju absolut som någon annan skrev nekat tandställning även om hen verkar ändå mån om sitt utseende med håret etc.

Sedan att tänderna satt som en snöstorm i munnen på hen verkade inte bekomma denna lastbilschaufför.
Citera
2025-12-31, 14:07
Medlem
Kungenshoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjolafallelera
Ja det är ruskigt likt, riktigt otäckt om GM idoliserat Thisko.
De ska ha suttit på samma anstalt.
Mycket möjligt att de känner varann.
Citera
2025-12-31, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjolafallelera
Udda fixering... och väldigt udda om det bara är det som driver GM till att begå mord isåfall.

Jo men det handlar i grund och botten om makt och kontroll. Viljan att komma åt något man är besatt av blir så stark så man går över alla gränser. Tänk Jeffrey Dahmer och vad han gjorde för att tillfredsställa sina egna behov.

Hade han kunnat komma åt en en ung vagina som han kunde göra precis vad han vill med utan att behöva svara upp för det, hade han säkert gjort det. Men nu kunde han inte det, utan behövde röva bort och i slutändan mörda.
Citera
2025-12-31, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
De ska ha suttit på samma anstalt.
Mycket möjligt att de känner varann.

Var kommer den uppgiften ifrån? Är detta bekräftat?
Citera
Medlem
Alltså det kan vara så enkelt som att han gillar att klä sig i kvinnokläder men identifierar sig inte som kvinna, en s.k crossdresser. Han är med stor sannolikhet bisexuell och gillar att bli tryckt i fisan och en äcklig fantasi om döda kvinnor.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cutepsycho
Ja. Mycket handlade om dofter också har jag för mig?

Ja, flera hundra filer hade groteska namn som illakuktande hål, luktar skunk, små vaginor stinker, smelly holes osv. Sen sade brodern att han brukade åka till Åhlens för att köpa parfymer.
Citera
2025-12-31, 14:12
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Han har endast ändrat namn, varken juridiskt eller fysiskt kön. Därmed är han fortfarande en "han" i alla aspekter. Vi behöver inte och ska inte spela med. Finns ingen uppgift om hormonbehandling heller vad vi vet.
Det spelar väl ingen roll? Det viktiga är väl vad personen identifierar sig som. Det är den regeln som gäller i alla andra sammanhang så det bör göra det nu också.
Citera
2025-12-31, 14:12
Medlem
cutepsychos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Ja, flera hundra filer hade groteska namn som illakuktande hål, luktar skunk, små vaginor stinker, smelly holes osv. Sen sade brodern att han brukade åka till Åhlens för att köpa parfymer.

Fan där drog du en intressant koppling! Nån grej för doft har han ju!
Citera
2025-12-31, 14:13
Medlem
Citat:
10-åringen hann ju smita nästan direkt efter att hon blivit indragen i bilen. Han kanske inte har haft djurplågeri som tidigt intresse. Däremot var sökningar efter "Döda vaginor" etc förekommande.
Det fanns ju massor med barnporr som var extra rå etc. Vad säger dig att det inte innehöll BDSM?

Utifrån FUP 2019 så säger det mig att han inte hade något utpräglat sadistiskt intresse. Han verkar vilja komma åt ett dött objekt. I detta fall så är det vaginan som han objektifierat och är inte intresserad av att se hela människan.
Citera
2025-12-31, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Är det ingen mer än jag som tycker det känns olustigt att han jobbade på ett ställe där man hackar grönsaker?

Han hackade inte grönsaker - han var chaufför, körde ut redan packade varor till olika företag bl.a. restauranger.
Citera
2025-12-31, 14:14
Medlem
cutepsychos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Utifrån FUP 2019 så säger det mig att han inte hade något utpräglat sadistiskt intresse. Han verkar vilja komma åt ett dött objekt. I detta fall så är det vaginan som han objektifierat och är inte intresserad av att se hela människan.

Kan doften av lik vara intressant för honom också?
Citera
2025-12-31, 14:15
Medlem
Kungenshoras avatar
Citat:
Var kommer den uppgiften ifrån? Är detta bekräftat?
Nej det står i tråden bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in