Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 2
  • 3
Idag, 16:10
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanah
Ja det gör mig förvirrad för han talar annars väldigt gott om alla sina syskon och verkar ha stor kärlek för dem, inklusive systern han kallade hora, så jag blev väldigt chockad när han uttryckte sig så för det var en stark kontrast jämfört med annars. Vissa andra kommentarer han gjort känns också konstiga och impulsiva, men han är ju otroligt gullig annars så det är svårt att tänka sig att han skulle menat något elakt, så då blir det svårt att avgöra vad han menar med vissa saker han säger, liksom varför han slänger ur sig det överhuvudtaget. Men det har skett otroligt sporadiskt och vid några få tillfällen, där emellan känns allt ganska normalt, så ibland känns det som att jag överreagerar…

Well kan ju vara att han lärt sig att det ger positiv utdelning att hylla och uttrycka kärlek, behöver inte nödvändigtvis betyda att han känner respekt och kärlek. Så när han är lugn och har filtret på så är han snäll och normal, men berusad och stressad så blir det mer sanning (prat om horor och mörda) och att han kanske uttrycker äkta känslor? Men ska inte måla fan på väggen. Tycker du helt klart gör rätt i att vara vaksam och hålla ögonen öppna i alla fall.
Citera
Idag, 17:11
Medlem
Citat:
Ja asså det är ju fritt fram för dig att tolka som du vill, men sitt inte och hitta på saker. Jag har visst frågat honom hur vi bättre kan få det att fungera, om jag kan göra något annorlunda, för jag vill gärna möta honom halvvägs. Men det är svårt med en person som är väldigt undvikande. Det är möjligt att vi kanske bara inte är kompatibla, ifall vi vill ha ut olika saker i ett förhållande.

Det framkommer inte av din trådstart.
Det som framkommer är att du lyfter kritik hur han beter sig hela tiden.

Det bästa du kan göra för hans skull är att lämna honom. Det finns kvinnor som uppskattar män för att de är just män.
Du verkar vara rabiat och helt världsfrånvänd.
Ingenting av det jag säger kommer bita på dig.
Citera
Idag, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Verkligen manligt att kalla sin syster hora och sin flickvän dum i huvudet, absolut inget för TS att bekymra sig över.

Utan kontext betyder det inget.
Citera
Idag, 18:22
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
När ni uttrycker er sådär så får ni det verkligen att låta som att ni vore lyckligare om ni dejtade andra män, som är mer likasinnade och har samma behov som er.

Hela trådstartens premiss är att TS är besviken på män för att de inte beter sig som tjejer.
När jag påpekar att män och kvinnor fungerar olika, så tolkar du det som en uppmaning till homsexualitet. Jag måste bara fråga dig - har tanken någon gång slagit dig, att män och kvinnor är olika, men att de kompletterar varandra?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in