2025-12-31, 12:18
  #985
Medlem
Ezzelinos avatar
Strömstedt yrar.

Tredje heatet betydligt långsammare än jag trodde det skulle bli.
Citera
2025-12-31, 12:18
  #986
Moderator
Dr Kings avatar
Som väntat är AKS och Jonas helt lost i tidsjämförelserna mellan heaten och förvillar mer än de hjälper.
Citera
2025-12-31, 12:19
  #987
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Vad ska de hitta på sen? Klabo vann igen
Citera
2025-12-31, 12:19
  #988
Moderator
Schlesiens avatar
Korre Korostelov föll tillbaka på slutet. Såg ni om han föll? Gurra avancerade. 8:a.
Citera
2025-12-31, 12:19
  #989
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MacReady
Bort med AKS. Bidrar med noll och förvirrar bara.
Kanske att hon ska bort, kanske är hon kanske inte så bra på att bidra, kanske.
Citera
2025-12-31, 12:19
  #990
Medlem
HungalaBungalas avatar
Pellegrino brände sitt krut i den långa backen. När man tittar tillbaka så framstår Schumachers lopp som mycket imponerande.
Citera
2025-12-31, 12:19
  #991
Medlem
Då har vi just nu 28 åkare inom 11 sekunder. Ni som gillar detta måste hata idrott och all form av tävling.
Citera
2025-12-31, 12:19
  #992
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MacReady
Bort med AKS. Bidrar med noll och förvirrar bara.
Ja, påstå att det var snabbaste heatet. Hon hade tre heat att hålla koll på.
Citera
2025-12-31, 12:20
  #993
Medlem
HungalaBungalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksen82
Då har vi just nu 28 åkare inom 11 sekunder. Ni som gillar detta måste hata idrott och all form av tävling.
Hade de bara haft ett upplägg som gav bonuspoäng så vore det lätt fixat.
Citera
2025-12-31, 12:20
  #994
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
9.35 hade de i snabbaste heatet säger de i första meningen, och sedan i nästa andetag: 9.44, 2 sekunder snabbar än det snabbaste heatet alltså.
Citera
2025-12-31, 12:20
  #995
Medlem
Fan va dem svamlar, sämsta är ju kommentatorerna som inte förmedlar ett skit samt bristen på grafik, hur svårt ska det va? Kan inte någon här på forumet starta ett produktionsbolag för skidåkning, måste ju va skitlätt att sälja in med den här värdelösa nivån.

Annars förutom tiden mellan heat så tycker jag det är ganska kul.
Citera
2025-12-31, 12:20
  #996
Medlem
rainbowias avatar
Som förutspått inte full kareta för kläbbe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in