Fan va dem svamlar, sämsta är ju kommentatorerna som inte förmedlar ett skit samt bristen på grafik, hur svårt ska det va? Kan inte någon här på forumet starta ett produktionsbolag för skidåkning, måste ju va skitlätt att sälja in med den här värdelösa nivån.
Annars förutom tiden mellan heat så tycker jag det är ganska kul.