Citat:
Ursprungligen postat av
Botteup123
Van den Porl vann så sent som igår ett Cyklocrosslopp med me
R snö än i Tour de Ski! En del cyklade i kortbyxor dessutom...
Ja, cyklister är ett oömt släkte, och van der Poel är kanske hårdast av de nu tävlande.
Lite har kanske längdskidåkare att lära av landsvägscyklister, liksom fotbollsspelare kunde lära sig att inte grina och ömka sig så för jävligt för minsta lilla genom att iaktta hur stoiskt och manligt världseliten i handboll agerar på en plan.