Citat:
Ursprungligen postat av
Alkibiades
Inte i fristil.
Vilka andra är bättre då än grahn och anger?
Som det ser ut nu har alvar tagit ett steg upp även i fristil.
Han har väl knappt åkt nåt fristilslopp så svårt att säga nåt om var hans nivå ligger.