Citat:
Ursprungligen postat av
TedGaandie
Hej, i Fredags när jag skulle försöka logga in så gick det ej. Fick något konstigt felmeddelande och sen gick sidan ner.
Misstänker att sidan var under någon form av ddos attacker under tiden så jag tröck på refresh och fösökte brute forcea mig in medans sidan laggade..
Sen försvann sidan helt, så jag tänkte att flashback då gick ner. Sen några dagar efter, (söndag) när jag försökte logga in igen så kom jag inte in på sidan längre. Skickade den till ett par polare och frågade om det funkade för dem vilket det gjorde det.
Vilket förmodligen betyder att jag blivit helt bannad från att öppna sidan.
Är det bara vänta ut det några dagar eller hur ska jag göra för att kunna komma in här sen igen?
Jag höll alltså på att försöka logga in i fredags då sidan förmodligen var under attack. Och sidan laddar inte på mitt hemnät.
Hade samma problem tidigare, då bytte jag vpn-server och kom in. Så förmodligen använde man min vpn under någon attack så den blev bannad, då det sista jag såg, innan kontakten bröts, var att Flashback hade mer än 198000 besökare, så jag utgår från att den var utsatt för attack. Eller så misstog man mig för att vara en del i attacken. Eller inte tyckte om det jag skrev.
Har du vpn kan du försöka byta server, annars vet jag inte.