Citat:
Ursprungligen postat av
salt5491
"A creep of tortoises: Only one of them is a creep but the others are defending him."
Jag försvarar inte handlingarna han utförde. Det handlar om att han är pensionär med sviktande hälsa. Han har hållit ihop det, varit ödmjuk, och vi har pratat om de här sakerna. Det gjorde jävligt ont att han inte kunde komma ihåg det, men tiden kunde läka det. En pedofil hade kunnat göra väldigt mycket värre saker, och han är inte peddo. Gubben var lite incestuös.
Åh vad bra att han inte kommer ihåg det, det gör ju det hela sååå mycket bättre.
Din syrra gör helt rätt, alkis gubben förtjänar inte en enda minut med sina barn, jag hade skitit fullständigt i hur mycket han ångrar sig eller hur ensam han är efter det lilla du berättar så förtjänar han att vara ensam tills han dör.
Att du förlåter honom är ditt egna val, jag förstår din syrra helt att hon blir sur på dig när du umgås med gubben och tycker synd om honom när han förstört eran barndom genom att vara en vidrig peddo alkis och det är helt sjukt att du ens vill ha något med honom att göra.