Citat:
Ursprungligen postat av
Tumidanda
Jo det är de. De ledande Bonnier-medlemmarna har till övervägande del judiskt blod i ådrorna, inte nån 1/64... Enligt Bonniers själva så är den egna judiska identiteten viktig för dem.
Vilka var dessa andra "brickor"? Det existerar inte några nämnvärda "brickor" förutom judarna. Judarna vann andra världskriget och sedan dess har de medvetet kört det vita västerlandet rakt ner i toaletten.
Du är ungefär 20 år för sent ute med denna retorik, kompis. Den funkade inte då heller men flera framträdande judiska, eller homosexuella, användare här på Flashback körde mycket med "illuminati" och "rymdödlor" i ett misslyckat försök att trycka till seriösa jude-debattörer för ca 20 år sedan.
Ja, det är den. Det är verkligen judarna som ligger bakom alltihop.
Ja, det är en del av målet. Den vite mannen måste förgöras eftersom han är den främsta potentiella fienden och konkurrenten till juden. Det kanske ändras i framtiden men under åtminstone några hundra års tid så har kampen om herraväldet över världen stått mellan juden och ariern. Just nu så leder juden ganska starkt men de fruktar ändå att ariern ska vakna och ilskna till ännu en gång.
Judens slutmål är total global makt och dominans och förslavande av hela den icke-judiska mänskligheten, över hela planeten. Den vite mannen har åtminstone tidigare varit ett hinder för detta, men även varit ett verktyg som har gynnat, ökat och spridit judens makt.
Varför skulle européer gilla att Europa blir muslimskt?! Europa är ju vårt enda hem, medan judarna har Israel, USA och andra ställen. Muslimerna är ju dessutom Europas historiska ärkefiender mycket mer än vad de är judarnas fiender. Judar och muslimer har nästan alltid kommit bra överens och har under många århundraden samarbetat mot kristna och européer. Det är egentligen bara sedan Israel bildades som det har rått stark fiendskap mellan judar och muslimer.
Allt detta jag beskriver tar Mattias Karlsson aktivt ställning för, samtidigt som han tar ställning mot svenskar och andra vita människor som helt enkelt bara vill överleva och leva vidare som folk, i sina egna länder. Detta är förkastlig "etnonationalism" enligt MK, samtidigt som han stödjer extrem etnonationalism för judarna som i skrivande stund ägnar sig åt folkmord och etnisk rensning av andra folk vars land de har stuilit och ockuperat.
om vi ska hårddra det lite för att se om det öht. finns gemensam mark så ställer jag en motfråga: räcker det inte att sätta vita europa i första hand?? allt detta jävla tjat om judar är så tröttsamt, och även om judefrågan nu var oundvikligt viktig: hur ska nationalister tackla den rent praktiskt??
ni supernassar (jag är bara nasse light) skriker gärna och ofta och högt om hur problematiska judarna är, men jag hör
aldrig en tillstymmelse till förslag på lösningar. tror ni att ni kommer vinna något propagandakrig mot världsjudenheten, och hur skulle det ens se ut?? de stora nyhetskanalerna i världen har liiite större räckvidd än Nordfronts skithemsida....
eller ska vi träna svenska förband att infiltrera och förgöra israel inifrån? fniss. superfniss.
jag är genuint nyfiken, för ska vi lyssna på horungarna här på flashback så är jag en judisk goyim bara för att jag är praktiskt lagd och hellre tacklar problemet att var tredje jävla människa i Sverige är en brunhuding. men detta är ju superbra, för de hatar också judar!! eller hur ligger det till?? ni tycks ju gulla med mozlimer varje chans ni ges....
när jag tänker på det är det ni som är så kåta på judar som framstår som de största gojerna, för ni är villiga att förbise att vi redan är invaderade och under ockupation.....
eller vill ni börja i fel ände och introducera Rasmedvetenhet 101 (Alle Juden RAUS!!) i lågstadiet och skola barnen innan vi tacklat muslimfrågan? fyfan, vi som land kommer hinna tala arabiska innan det lilla initiativet får fotfäste.....
ge mig en jävla handlingsplan som inte har sitt ursprung i fantasier så är jag villig att se judefrågan i ett annat ljus. tills dess fortsätter jag kalla er för kontraproduktiva, rollspelande hollywoodnazister. för det är precis så ni framstår....