Nä, den möjligheten togs bort av Sveriges riksdag och närmare bestämt ca 90% av densamma. Alla partier utom de helt verklighetsfrånvända (de som vill ha fortsatt massinvandring och kaos V och Mp) röstade för att vi äntligen försöker få lite ordning och reda på vilka som ska vara här och inte.
Ja ja my bad. Hur som togs det bort vilket är anledningen att familjen inte får stanna.
De började jobba här direkt som städare och verkar kämpa inom vården igen nu
” Zahras svenska utbildning på Karolinska Institutet är planerad att vara färdig i maj månad.
– Men då är vi inte kvar här. Först skulle vi bli utvisade den 22 december, men nu har det förlängts till i början av januari, säger hon.
Afshad torkar bort en tår från hustruns kind. Hon fortsätter:
– Jag förstår inte varför det har blivit så här. Vi har gjort allt rätt. Vi har inte ljugit om något. I stället har vi jobbat, betalat skatt och försökt bidra, säger hon.
På perfekt svenska.”
Dessa ska vi alltså utvisa och neka uppehållstillstånd för? Medans vidriga as som våldtar 100åriga tanter på ålderdomshem och är kriminella får stanna?
Hur blev det såhär? Är det ai som slumpar ut besluten? Man hör aldrig om de rätta besluten att utvisa folk
Aeh, utvisa dom svenskfödda och invandrarna. Hela bunten. Alla som har begått brott, skickar vi till en liten smuts-ö såsom England, Australien, Island eller liknande. Bort!
Vad gäller våra värderingar gällande t.ex mänskliga rättigheter så vet jag i varje fall 130 000 invandrare med försörjningsstöd och bidrag som delar dessa.
Och vad gäller synen på allas lika värde så är jag osäker. I synnerhet bland islamister och svennerassar så tror jag det är många som inte delar våra värderingar i detta.
Vad gäller övriga värderingar så är mina uppskattningar mindre precisa.
Mänskliga rättigheter och Allas lika värde kan inte tillämpas för att få nytt uppehållstillstånd.
Eftersom de bor här tycker jag att de är lika svenska som någon anna som bor här. att de sedan är högutbildade och bidrar bra till samhället är bara en bonus. Klart att de borde få stanna.
En till idiot som skyller massinvandringen på judarna. Hur jävla urblåst kan man vara.
Haha en annan sa om jag hade belägg på det men jag har inte svarat och jag orkar varken visa belägg till dig eller honom. Men vems fel tror du judarna hela är det common knowledge bara idioter som du som inte ser det.🤣🤣