Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-21, 18:05
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Absolut men när det kommer till själva knäckfrågan "Ska jag ha trekant med min sambo för hans skull" så är det precis så enkelt. Att det kan finnas saker runt om som gör hela situationen mer komplicerad har ingen relevans för pudelns kärna här.

Ja, naturligtvis kan man mycket enkelt svara "nej" och sedan är tråden (OM det ens är seriös) helt klar och inget mer finns att diskutera. Om man dock finner det intressant så kan det ju dock finnas mer att utreda vad denna begäran faktiskt betyder o.s.v.
Citera
2025-12-21, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Ja, naturligtvis kan man mycket enkelt svara "nej" och sedan är tråden (OM det ens är seriös) helt klar och inget mer finns att diskutera. Om man dock finner det intressant så kan det ju dock finnas mer att utreda vad denna begäran faktiskt betyder o.s.v.

Tråden är seriös
Citera
2025-12-21, 18:38
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mylifeasamom91
Tråden är seriös

Har du någon spontant känsla i så fall vad du tycker om att din kille vill vara en så kallad "cuck"?

(Jag gillar inte det ordet då det ofta slängs runt - av fel personer, men här verkar det vara det som det handlar om.)
Citera
2025-12-21, 18:41
Medlem
Citat:
Har du någon spontant känsla i så fall vad du tycker om att din kille vill vara en så kallad "cuck"?

(Jag gillar inte det ordet då det ofta slängs runt - av fel personer, men här verkar det vara det som det handlar om.)

Alltså han får väl tända på de men klart man inte vill att han ska vara de
Citera
2025-12-21, 19:15
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Alltså han får väl tända på de men klart man inte vill att han ska vara de

Ja, det är ju bara du som får fundera på vad det betyder för dig. För mig personligen är blotta tanken fullständigt orimlig, då det ju skulle betyda att ge upp exakt allt det som det innebär att vara en man.
Citera
2025-12-21, 21:54
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Klart du ska ställa upp och testa. Sen kan du bocka av det på listan.
Är ju inte mycket att bocka av om det inte finns på listan från början vilket jag fick intrycket av att det inte gjorde.

Näe, bjud hellre in en kvinna till.
Citera
2025-12-21, 22:04
Medlem
Bob-Dylans avatar
Citat:
Vi har varit tillsammans i fem år. Har ett väldigt aktivt sexliv enligt mig. Sex flera gånger i veckan. Under våra barnfria veckor försöker vi att hinna med lite extra att bara njuta i lugn och ro själv på tillexempel hotell.

Det låter ju som att ni har det bra.
Han kanske bara är cuck eller att nyfikenheten till det har vuxit fram på sistone.
Kanske känner sig trygg med dig?
Vad känner du kring det hela då?
Citera
2025-12-22, 01:33
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Absolut, men det är en ämne för en annan tråd.
Citera
2025-12-22, 01:46
Medlem
Old-Crows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BraxenLaxen
Är din sambo en bög ? Bisexuell? Hur känns det för dig att han vill få kuk i röven ?
Du skojar nu va? Du har aldrig hört talas om trekant? Två killar + en tjej behöver nödvändigtvis inte innebära att killarna har sex med varandra, det är m.a.o snarare kvinnans njutning som står i fokus.

Citat:
Det är bara du själv som kan avgöra. Du bör vara medveten om att det alltid finns en risk att ert förhållande inte klarar av en sådan grej. Svartsjuka kan uppstå osv. Men man lever å andra sidan bara en gång.
Senast redigerad av Old-Crow 2025-12-22 kl. 01:51.
Citera
2025-12-22, 04:13
Avstängd
Nå blev det två kukar samtidigt i helgen?
Citera
2025-12-22, 04:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bob-Dylan
Det låter ju som att ni har det bra.
Han kanske bara är cuck eller att nyfikenheten till det har vuxit fram på sistone.
Kanske känner sig trygg med dig?
Vad känner du kring det hela då?

Ja alltså de finns ju inget sexigt i att ens sambo är en cuck iaf.
Citera
2025-12-22, 04:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Nå blev det två kukar samtidigt i helgen?
Nej de vart inte två kukar i helgen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in