Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-21, 15:46
Avstängd
Molekyl3ns avatar
Titta på medans din kille blir tagen av den/de kille/killarna han presenterar för dig vettja.
Citera
2025-12-21, 15:51
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Vill du inte, så vill du inte, det är väl inte mer med det?

Det är väl upp till TS om det är "mer med det". För mig skulle det vara väldigt talande gällande pojkvännen och vad hans känslor för henne är.
Citera
2025-12-21, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bob-Dylan
Varför vill han ha en trekant då?

Är det att han tänder på att se någon annan knulla dig (cuck) eller vad handlar det om? Trodde att han kände sig otillräcklig. Kan han ju känna sig även om inte du tycker att han är det.

Det här är en riktig vattendelare mellan män. Jag personligen skulle aldrig kunna dela min kvinna med någon annan och om jag hade haft dom tankarna hade jag inte sett henne som något vackert, ömtåligt och fint om du förstår mig, utan snarare ett köttstycke som kan passas runt.

Jag tror efter att läst och kollat runt här att han är mer av en cuck isf än en bisexuell..
Citera
2025-12-21, 16:06
Medlem
Bob-Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mylifeasamom91
Jag tror efter att läst och kollat runt här att han är mer av en cuck isf än en bisexuell..

Bisexuell låter det inte på din beskrivning.

Det du bör göra är att försöka förstå varför han vill detta.
Om han tror att han vill det men har fel så vet jag inte hur han/ni ska rädda er relation. Detsamma för dig, svårare för mig att skriva ur kvinnans perspektiv men det kanske inte är något du vill? Bli påsatt av någon annan när din kille tittar på och står där och runkar?

Jag ska vara ärlig med att jag tycker att den här Cuck-grejen känns väldigt självdestruktiv, pervers och beta. Men det är uppenbart en grej för vissa.

Hur länge har ni varit tillsammans? Har ni ett bra sexliv annars? Har han eller du gjort något liknande förut?
Skulle betta 80/20 att ni fuckar upp er relation om det genomförs. 20% chans att ni får smak för det, men tror inte att det kommer gynna er relation på sikt heller.
Citera
2025-12-21, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Säg till honom att ju mer han tjatar om det desto mindre vill du. Ta ett seriöst samtal med honom där du säger att hans tjat börjar påverka dina känslor för honom och att du börjar bli osäker på relationen ni har. Nu vill du att han slutar tjata om det men att han först berättar ordentligt varför han vill.

Ja precis, varför tjatar han om det om hon ser på det hela som att "ställa upp" för honom.
Hoppas inte han använder det emot henne som hot för att stanna i relationen.
Väntar med spänning på att få svar på varför TS sambo vill se andra män knulla henne

Citat:
Ursprungligen postat av GepGup
Vill du inte så ska han inte tvinga eller tjata, kan han inte respektera det så kanske det är dags att fundera på om det är en person du vill vara med öht.

TS sambo verkar mest bara egotrippad.
I en sund relation vill man det bästa för sin partner. Man ska såklart inte ignorera sina egna behov och drömmar men om man han inte ens är villig att ge upp en sexdröm för TS skull så kan man ju fråga sig om han ens älskar henne. Respekterar henne gör han iaf inte, om han fortsätter tjata.

Citat:
Ursprungligen postat av Tosstenpoposten
Jag reagerade på detta med.
Jag målade upp en bild om en snubbe som runkar till gangbangfilmer och nu vill göra lite verklighet av det.
Är det bara att han behöver frun som alibi för att få smaka kuk själv, är det oschysst. Men letar han upp snubbar som ska få knulla henne, är det helt stört.

Ja det är verkligen inte normalt.
Det sätter ju en sjuk press på henne.

Citat:
Ursprungligen postat av Hobbybonde
Det är aldrig en bra ide att göra sådana saker om inte båda är helt med på noterna. Så nej.

Dom kan ju börja experimentera med sådant när dom blir pensionärer och fantasin har tagit slut eller något. Fläsket dallrar och man kanske tänker skitsamma, låt oss alla bara ligga i en ormhög

TS sambo kan ju börja med att fylla alla hennes hål på egen hand innan han övertalar henne att ta emot andra mäns kukar.. om det inte bara är så att han själv vill få kuk?
TS, sök på DP på någon porrsida och kör igång projekten. Det kanske kan stilla hans fixidé.
Ni möts på mitten sas
Citera
2025-12-21, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Ja precis, varför tjatar han om det om hon ser på det hela som att "ställa upp" för honom.
Hoppas inte han använder det emot henne som hot för att stanna i relationen.
Väntar med spänning på att få svar på varför TS sambo vill se andra män knulla henne

TS sambo verkar mest bara egotrippad.
I en sund relation vill man det bästa för sin partner. Man ska såklart inte ignorera sina egna behov och drömmar men om man han inte ens är villig att ge upp en sexdröm för TS skull så kan man ju fråga sig om han ens älskar henne. Respekterar henne gör han iaf inte, om han fortsätter tjata.

Ja det är verkligen inte normalt.
Det sätter ju en sjuk press på henne.

Dom kan ju börja experimentera med sådant när dom blir pensionärer och fantasin har tagit slut eller något. Fläsket dallrar och man kanske tänker skitsamma, låt oss alla bara ligga i en ormhög

TS sambo kan ju börja med att fylla alla hennes hål på egen hand innan han övertalar henne att ta emot andra mäns kukar.. om det inte bara är så att han själv vill få kuk?
TS, sök på DP på någon porrsida och kör igång projekten. Det kanske kan stilla hans fixidé.
Ni möts på mitten sas

Jag har pratat lite med han och han har nog nån ide om att han vill se på mer åt cuckhållet låter de som.

Haha jag vet vad dp är…
Citera
2025-12-21, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bob-Dylan
Bisexuell låter det inte på din beskrivning.

Det du bör göra är att försöka förstå varför han vill detta.
Om han tror att han vill det men har fel så vet jag inte hur han/ni ska rädda er relation. Detsamma för dig, svårare för mig att skriva ur kvinnans perspektiv men det kanske inte är något du vill? Bli påsatt av någon annan när din kille tittar på och står där och runkar?

Jag ska vara ärlig med att jag tycker att den här Cuck-grejen känns väldigt självdestruktiv, pervers och beta. Men det är uppenbart en grej för vissa.

Hur länge har ni varit tillsammans? Har ni ett bra sexliv annars? Har han eller du gjort något liknande förut?
Skulle betta 80/20 att ni fuckar upp er relation om det genomförs. 20% chans att ni får smak för det, men tror inte att det kommer gynna er relation på sikt heller.

Vi har varit tillsammans i fem år. Har ett väldigt aktivt sexliv enligt mig. Sex flera gånger i veckan. Under våra barnfria veckor försöker vi att hinna med lite extra att bara njuta i lugn och ro själv på tillexempel hotell.
Citera
2025-12-21, 16:50
Medlem
Citat:
Jag har pratat lite med han och han har nog nån ide om att han vill se på mer åt cuckhållet låter de som.

Haha jag vet vad dp är…

Citat:
Vi har varit tillsammans i fem år. Har ett väldigt aktivt sexliv enligt mig. Sex flera gånger i veckan. Under våra barnfria veckor försöker vi att hinna med lite extra att bara njuta i lugn och ro själv på tillexempel hotell.

Om du vill väcka honom kan ni dra ut på fest eller någon sex-klubb ihop under era barnfria dagar.
Låt andra män kladda på dig om det känns bra för dig. Men avsluta själva.
Jag blir provocerad över hur handlingsförlamade folk kan vara

Din sambo verkar taktlös. Det är orimligt att gå från noll till hundra på två röda.
Det hade han vetat ifall han förstod sig på kvinnor framförallt

Du ska dessutom inte göra någon du inte är bekväm med enbart för att vara honom till lags.
Skulle han ställa upp för dig om det var tvärtom?
Citera
2025-12-21, 16:57
Medlem
BananKlases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wrecking.Crew
Om du ej vill då säger du nej.

Om du vill då säger du ja.

Du som håller i bollen, bara du som kan ta beslut.
Och efter detta inlägg kunde man stängt trolltråden.
Citera
2025-12-21, 17:19
Medlem
Eftersom du frågar. Självklart ska du inte det TS.
Citera
2025-12-21, 17:36
Medlem
Din kille är smygbög, speciellt då han visar bilder på killar.
Du skall inte gå med på detta, om du ändå väljer att göra det.
Ta en heterosexuell kille med dig i centrum, jag lovar att din kille inte vill det.
Personligen skulle jag hellre leva i celibat än ha med någon annan kille sängen.
Citera
2025-12-21, 18:02
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Det är väl upp till TS om det är "mer med det". För mig skulle det vara väldigt talande gällande pojkvännen och vad hans känslor för henne är.
Absolut men när det kommer till själva knäckfrågan "Ska jag ha trekant med min sambo för hans skull" så är det precis så enkelt. Att det kan finnas saker runt om som gör hela situationen mer komplicerad har ingen relevans för pudelns kärna här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in