2025-12-21, 19:16
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glostrup
Att kalla Trump pedofil är i mina ögon förmodligen felaktigt, och det är också i nuläget ett direkt farligt angreppssätt som riskerar att försvaga den inhemska opinion som växer sig starkare mot Trump.

Det finns helt enkelt så många väl grundade och bevisade fundamentala felsteg som Trump och hans administration har gjort sig skyldiga till, att det är både onödigt och oklokt att lägga icke-bevisade gärningar till de som lätt kan kontrolleras, mätas och verifieras. Trump älskar att framställa sig som ett offer för en vinklad press och ett juridiskt system som bedriver en häxjakt på honom genom falska anklagelser - och hans sektliknande kärnväljare har hittills accepterat det narrativet. Det är bara korkat att ge de som inte har fallit för hjärntvätten en anledning att på basis av lösa rykten runt Epstein kanske börja ifrågasätta sånt som faktiskt är bevisat.

När det kommer till sekter och en sådan propagandamaskin som magafolket har underordnat sig, så är bevisbar fakta, data, och påvisbara handlingar det enda motgiftet. Ju mer information som tas fram och presenteras öppet om Trumps faktiska brott, desto svårare är det att bortse från Trumps olämplighet:
- Domar (läs dem gärna, de är sakliga och ger en tydlig bild av varför han döms).
- Utredningar och utlåtanden som de av Smith och Comey, som tydligt visar att det fanns skäl att utreda Trump (och att ett åtal skulle ha stor chans att leda till en fällande dom).
- Lagrum och statuter som visar hur Trumps styre med exekutiva orders troligen är olagligt.
- Andra inlagor som påtalar skillnaden mellan lagligt förfarande och Trumps framfart; t.ex. namnbytet på Kennedy Center for Performing Arts.

Inte för att detta kommer att övertyga en inbiten maga - de anser uppenbart att Trump står över lagen - men för att det hjälper riktiga icke-maga republikaner och independents att inse att de måste ta ställning mot Trumps statskupp. Och det är dessa väljare som kan bryta Trumps makt över kongressen och senaten, så att maktdelningen kan börja fungera igen.

Så fram till den punkt som Trump kan bevisas ha deltagit i övergrepp på kvinnor (minderåriga eller inte) så bör man hålla sig till att bara påvisa Trumps nära samröre med Epstein och kräva att saken utreds av en oberoende utredare. Och om utredningen kan påvisa brott - ja då lägger man dessa brott till den enorma hög av bevis som existerar för att Trump de facto är moraliskt, personlighetsmässigt och kompetensmässigt ytterst olämplig för att hålla ett offentligt ämbete över huvud taget - och att han aldrig borde ha fått komma i närheten av presidentposten.

Men magakärnan skulle nog till åtminstone 90% inte bry sig ns om det fanns videobevis på Trump med underåriga flickor, så extremt långt har det kognitiva förfallet gått i magasekten.

Poängen i ditt inlägg är bra.
2025-12-21, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muskback-forum
vårat land?

Ja!!!!!!

Vad är det du inte förstår?

Jag är amerikansk medborgare!
2025-12-21, 19:30
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Vårat land har nu styrts av trumpen och hans administration ( samt senate and House of Representatives av republikanerna som suger hans kuk) i över ett år nu!

Men nu reagerar vissa? Blir ni förvånade av att han har knullat barn?

allt kriminellt han gjort fram tills nu har varit ok? Men gränsen går vid att knulla 14 åring?

Den oranga apan gör vad han vill.

Vilken 14-åring syftar du på?
2025-12-21, 19:32
Medlem
Muskback-forums avatar
Citat:
Ja!!!!!!

Vad är det du inte förstår?

Jag är amerikansk medborgare!
ändå så skryter du om att köra porsche i lilla avundssjuka Sverige?
i dina 3 trådar.

får hoppas att du blir ifråntagen medborgarskapet isåfall.
2025-12-21, 19:34
Medlem
Citat:
ändå så skryter du om att köra porsche i lilla avundssjuka Sverige?
i dina 3 trådar.

får hoppas att du blir ifråntagen medborgarskapet isåfall.

Skryter om att köra porsche i sverige?

Nej inte sant. Har aldrig kört en porsche i sverige! Hemma däremot kör jag bla en Porsche 911.

Senast i sverige hyrde jag en Ferrari 458!
2025-12-21, 19:37
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Skryter om att köra porsche i sverige?

Nej inte sant. Har aldrig kört en porsche i sverige! Hemma däremot kör jag bla en Porsche 911.

Senast i sverige hyrde jag en Ferrari 458!

Coolt.

Vilken 14-åring har Trump knullat?
2025-12-21, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Coolt.

Vilken 14-åring har Trump knullat?

Inget bevisat att han har, mer än en flicka har anklagat honom för det.
Men både du och jag och alla andra vet att han finns med på både bilder, film och dokument från Jeffrey Epstein‘s Island. Där han och många andra knullat barn!

Skillnaden är att han har makt att få dessa bevis att försvinna.
2025-12-21, 19:42
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Inget bevisat att han har, mer än en flicka har anklagat honom för det.
Men både du och jag och alla andra vet att han finns med på både bilder, film och dokument från Jeffrey Epstein‘s Island. Där han och många andra knullat barn!

Skillnaden är att han har makt att få dessa bevis att försvinna.

Vilken flicka har anklagat honom för det?
2025-12-21, 20:12
Medlem
.nilss avatar
Citat:
ni inom vänstern kanske inte skulle profilerat er så hårt inom hbtxquip då?

Snark. Jävla boomersnack.
2025-12-21, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Vilken flicka har anklagat honom för det?

Din syster!
2025-12-21, 22:23
Medlem
Först, Trump är ett kräk, sättet han hanterade kapitolium är oförlåtligt, än värre hans undfalkenhet mot Putin, vilket är ett direkt hot mot vår säkerhet i Europa.
Och, han var vän med Epstein i många år, vilket sannerligen inte är något hedervärt. Men, trots allt, bevisen för att han skulle vara pedofil är svaga. Risken finns absolut, men jag tycker faktiskt inte man ska ta det som någon sanning.
2025-12-22, 00:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Först, Trump är ett kräk, sättet han hanterade kapitolium är oförlåtligt, än värre hans undfalkenhet mot Putin, vilket är ett direkt hot mot vår säkerhet i Europa.
Och, han var vän med Epstein i många år, vilket sannerligen inte är något hedervärt. Men, trots allt, bevisen för att han skulle vara pedofil är svaga. Risken finns absolut, men jag tycker faktiskt inte man ska ta det som någon sanning.
Det finns en hel Wikipedia som handlar om Trump och hans böjelser.

Donald Trump sexual misconduct allegations

Since the 1970s, at least 28 women have accused Donald Trump of various acts of sexual misconduct,[1] including rape, and kissing and groping without consent; looking under women's skirts; and walking in on naked teenage pageant contestants.

..

On October 25, 2016, allegations were made by two men stating that Trump had attended and partaken in sex parties filled with underage minor females as young as 15 years old who were induced with promises of career advancement

..

Trump and Epstein held a "calendar girl competition" where Trump and Epstein were the only guests according to George Houraney who arranged the event.[9] In 1997, Jill Harth dropped a sexual misconduct lawsuit against Trump from the "calendar girl competition" where she alleged Trump took her into a bedroom and forcibly kissed and fondled her, and restrained her from leaving. Trump and Epstein were also spotted at a 1997 Victoria's Secret "Angels" party in Manhattan.[9]

Court records showed that Trump flew on Epstein's private jet at least seven times over four years in the 1990s.[9]
A 2002 article in New York magazine quoted Trump talking about Epstein: "I've known Jeff for fifteen years. Terrific guy. He's a lot of fun to be with. It is even said that he likes beautiful women as much as I do, and many of them are on the younger side. No doubt about it, Jeffrey enjoys his social life."[199] In a 2017 recording, Epstein stated that he was "Donald's closest friend for ten years."[200][201]

..

In a 1998 interview with Chris Matthews, two years before his 2000 presidential campaign, Trump said that his history with women could prove to be an issue in the event of a future presidential campaign, saying "Can you imagine how controversial I'd be?...You think about (Bill Clinton) with the women. How about me with the women? Can you imagine?"[220]
CNN posted a video in 2016 describing various sexually suggestive comments that Trump has made publicly about his daughter Ivanka.[221]

..

In April 2016, an anonymous woman using the pseudonym "Katie Johnson" filed a lawsuit in California accusing both Trump and Jeffrey Epstein of forcibly raping her when she was 13 years old at underage sex parties at Epstein's Manhattan residence in 1994.
https://en.wikipedia.org/wiki/Donald_Trump_sexual_misconduct_allegations

Nej, jag tror du har fel här. Trump är helt uppenbart gränslös.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in