2025-12-21, 03:03
Avslutad
Citat:

Epstein ska ha introducerat Trump för 14-årig flicka
Jeffrey Epstein ska ha introducerat USA:s president Donald Trump för en 14-årig flicka på klubben Mar-a-Lago på 1990-talet, rapporterar BBC och hänvisar till Epstein-dokumenten.

Under mötet ska Epstein ha armbågat Trump och på ett ”lekfullt sätt” sagt: ”Detta är en bra en, eller hur?” och refererat till flickan. Enligt den stämningsansökan som lämnades in mot Epsteins dödsbo 2020 ska Trump har lett och nickat som svar på frågan.

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/nu-slapps-filerna-ur-epstein-utredningen?inlagg=afd02ffad2e7e745ace17aa8403add9 1

Tydligt här att Trump verkar vara en pedofil. Världens mäktigaste land styrs av en pedofil.

Detta är ju en politisk bomb. Finns det ingen lag och ordning i USA?!? När avsätts Trump? Hur kommer Trump sköta detta?
2025-12-21, 04:34
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaneHaj
Tydligt här att Trump verkar vara en pedofil. Världens mäktigaste land styrs av en pedofil.

Detta är ju en politisk bomb. Finns det ingen lag och ordning i USA?!? När avsätts Trump? Hur kommer Trump sköta detta?

Djupt ohederligt av dig att skära bort den del av texten som motsäger ditt påstående.

Citat:
De båda männen ska ha fnissat och flickan blivit obekväm, men var ”för ung för att förstå varför”, enligt dokumentet.

Hon framför inga anklagelser mot Trump, men hävdar att hon groomats och utnyttjats av Epstein under många år.

Orsaken till att Trump är ovillig till full transparens kring Epstein-filerna hoppas jag kommer att avslöjas, men jag gillar inte de rena lögner du sysslar med. Att människor runt Epstein såg mellan fingrarna är inte detsamma som att de är pedofiler. Höj nivån!

Min högsta önskan är att hela härvan kommer i full dager. De utsatta har själva börjat lägga pussel, drygt 300 (av minst 1200), arbetar på att få fram bilden av vilka förövarna är, och hur nätverket var uppbyggt.

Edit
Diskussion kring stigmatiseringen att finnas med på foton även om personen inte är inblandad.
https://m.youtube.com/watch?v=Cbt_bqmwJoY&pp=ygUHZXBzdGVpbg%3D%3D

Må endast de skyldiga dömas, viktigt med full transparens.
Senast redigerad av skoputs 2025-12-21 kl. 05:25.
2025-12-21, 06:51
Medlem
Xpander-s avatar
Hittills verkar de vänsterblivna hittat en bild som publicerats på Trump, och det är från en miss universe happening med 22 åriga kvinnor, inte så väldigt konstigt att en miljardär skulle ogilla sådana.

Man får även ha i åtanke att demokraterna hade all denna information om epstein caset sedan 2018ish och att de inte ens under de 4 år med biden valde att offentliggöra någonting, det kanske borde ge hjärndöda falska individer som ts någon hint om läget..

Jag gillar inte Trump något särskilt men vad jag ogillar starkt är alla dessa hala ålar, landsförrädare, ohederliga liberaler som ljuger om precis allt, samt har förstört västvärlden totalt senaste 30 åren. Må ni brinna i helvetet för vad ni gjort mot väst, mot var framtid, mot våra barn, mot våra 100åringar...

Det riktigt intressanta med epstein härvan är väl snarare att det sannolikt är en utpressningsoperation från främmande makt ( mossad, israel) för att utöva utpressning, över de som har inflytande i västerländsk politik.
Senast redigerad av Xpander- 2025-12-21 kl. 06:56.
2025-12-21, 07:16
Medlem
Ektomorfens avatar
HAHAHA i vanlig stil så klipper du bort påståendet som helt motsäger hela ditt argument Ni på vänsterkanten börjar bli vääääldigt desperata märker man.
2025-12-21, 08:14
Medlem
Helt sinnessjukt hur lätt media hjärntvättar människor med så pass låga kognitiva förmågor att de inte ens längre vet vad pedofili är. Grattis, du har blivit amerikaniserad. Duktig slav.
2025-12-21, 08:19
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xpander-
Hittills verkar de vänsterblivna hittat en bild som publicerats på Trump, och det är från en miss universe happening med 22 åriga kvinnor, inte så väldigt konstigt att en miljardär skulle ogilla sådana.

Man får även ha i åtanke att demokraterna hade all denna information om epstein caset sedan 2018ish och att de inte ens under de 4 år med biden valde att offentliggöra någonting, det kanske borde ge hjärndöda falska individer som ts någon hint om läget..

Jag gillar inte Trump något särskilt men vad jag ogillar starkt är alla dessa hala ålar, landsförrädare, ohederliga liberaler som ljuger om precis allt, samt har förstört västvärlden totalt senaste 30 åren. Må ni brinna i helvetet för vad ni gjort mot väst, mot var framtid, mot våra barn, mot våra 100åringar...

Det riktigt intressanta med epstein härvan är väl snarare att det sannolikt är en utpressningsoperation från främmande makt ( mossad, israel) för att utöva utpressning, över de som har inflytande i västerländsk politik.
snart med ai när man inte kan skilja på vad som är äkta och inte kommer nya problem. då behövs inte ens något smuts för att utpressa eller karaktärs-fläcka politiker eller andra längre... -_- och all manipulation som öppnar upp sig för regim-tv/media... 🫣
kanske bäst att någon ej woke-tvättad och kompetent ai tar över stor del av politiken vid det laget. Kan ge full insyn i processer, budgetar/spendering, diskussion, mer objektiv information, folkomröstningar för de som klarar av något grundläggande iq & förståelsetest, m.m...

jag undrar också vad det är för någon trådstart som medvetet ljuger för att smutskasta Trump...

men också varför inte dessa ep-cp-filer inte släppts... eller har de det nu.
Senast redigerad av Room531 2025-12-21 kl. 08:22.
2025-12-21, 08:57
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:

Mja - även om det skulle komma ut bevis på att Trump varit involverad i sexuella övergrepp så tror jag inte att MAGA-väkjarna bryr sig om det. Att DT är ett slemmigt äckel har ju varit känt länge utan att han förlorat stöd. Rednecksen blir kanske tom imponerade?
2025-12-21, 09:04
Medlem
Rubriken är ju inte helt korrekt... Men nyheten visar att Trump hade en intimare relation till Epstein än vad han tidigare medgett. De stod nära varandra och Trump måste ha vetat att Epstein hade en fäbless för ungt lammkött.
2025-12-21, 09:57
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xpander-

De hittade 2 bilder, som nu tagits bort.

Alla vet att trump och flera män är med på bilder och äcklar sig därför är man tvingen att radera saker innan de offentlighetsgörs
2025-12-21, 10:28
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Rubriken är ju inte helt korrekt... Men nyheten visar att Trump hade en intimare relation till Epstein än vad han tidigare medgett. De stod nära varandra och Trump måste ha vetat att Epstein hade en fäbless för ungt lammkött.

Det är allmänt känt att Trump var medveten om det med ett direkt citat:
"I've known Jeff for fifteen years. Terrific guy," Trump said. "He's a lot of fun to be with. It is even said that he likes beautiful women as much as I do, and many of them are on the younger side".

https://nymag.com/nymetro/news/people/n_7912/
2025-12-21, 11:52
Medlem
develis avatar
Citat:

Jag avskyr Trump som smyger på teens i omklädningsrum och inte ens kan hålla sin dotter utanför sin slemmiga vokabulär.
Han har inte normala referensramar.

Trump visar uppskattning ang Epsteins 14-åriga byte då hon visas upp på Mar-a-lago.
Äckligt gubbsjukt oss polare emellan.

Men peddo finns inte bevis för i den storyn.
Senast redigerad av develi 2025-12-21 kl. 11:55.
2025-12-21, 12:13
Medlem
Warmanes avatar
Citat:
Detta är ju en politisk bomb.
Nej, det har varit känt länge.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto