Citat:
Ursprungligen postat av
LaneHaj
Tydligt här att Trump verkar vara en pedofil. Världens mäktigaste land styrs av en pedofil.
Detta är ju en politisk bomb. Finns det ingen lag och ordning i USA?!? När avsätts Trump? Hur kommer Trump sköta detta?
Djupt ohederligt av dig att skära bort den del av texten som motsäger ditt påstående.
Citat:
De båda männen ska ha fnissat och flickan blivit obekväm, men var ”för ung för att förstå varför”, enligt dokumentet.
Hon framför inga anklagelser mot Trump, men hävdar att hon groomats och utnyttjats av Epstein under många år.
Orsaken till att Trump är ovillig till full transparens kring Epstein-filerna hoppas jag kommer att avslöjas, men jag gillar inte de rena lögner du sysslar med. Att människor runt Epstein såg mellan fingrarna är inte detsamma som att de är pedofiler. Höj nivån!
Min högsta önskan är att hela härvan kommer i full dager. De utsatta har själva börjat lägga pussel, drygt 300 (av minst 1200), arbetar på att få fram bilden av vilka förövarna är, och hur nätverket var uppbyggt.
Edit
Diskussion kring stigmatiseringen att finnas med på foton även om personen inte är inblandad.
https://m.youtube.com/watch?v=Cbt_bqmwJoY&pp=ygUHZXBzdGVpbg%3D%3D
Må endast de skyldiga dömas, viktigt med full transparens.