Citat:
Ja vem säger att Ryzzland vill attackera Big Britannia? Den enda som piper om det lite grann ibland är ju massmördaren och diktatorn Putin. Men har han nämnt specifikt detta landet? Brukar han inte prata om att det kan bli krig i Europa och sen går han aldrig djupare in i det eftersom han vet att vilket land han än nämner så kommer han vara rövknullad ändå?
Citat:
Vad är det för propaganda? Har jag aldrig hört. Samma gäller ju dock som ovan då vi ingår i Europa.
Citat:
Det förstår jag. Landet är ju helt förstört. Vita ledande politiker som hatar vita samt alla muslimer som hatar vita. Varför skulle man offra livet för att försvara dem? Begriper jag inte.
Citat:
Det är ett problem som kommer växa i och med att klankrigen blir värre och värre dag för dag. Det känns inte som att Sverige är ens egna land längre.
Man har ju sett intervjuer (både från Sverige och England) där de intervjuar dessa klankrigare om de skulle kunna tänka sig att kriga för Sverige. I princip alla säger nej och att de då "åker hem" istället om et blir krig i Sverige.