Citat:
Ursprungligen postat av milk
HAHA, du har läst för mycket, och så skulle det inte kunna vara på en svensksåld bil va? Plåtverstäder finns inte här, folk som förfalskar service-bäcker finns inte här och folk som fifflar med mätare finns inte i Sverige...VÄLKOMMEN TILL VERKLIGHETEN!!!!
Fan är det med dig! Ta det lugnt för guds skull, om du nu tar åt dig så hemskt mycket så kan du väll ändo skärpa till dig för fasiken.
OnT: ... ett tillägg är att OM bilen använts vid ex. rån, mord osv. så är det svårt att få reda på det, om man nu inte ringer ner till Tyskland och hör med deras polis eller fd. ägaren. Sen detsamma om man nu skulle köpa bilen i en privat bilfirma, om den varit krockskadad exempelvis så är det lättare att höra runt för att se vad som hänt med en svensksåld. Hade en sån upplevelse en gång med en tyskimporterad a4:a avant 1.6 från -00, krockskadad och omlackerad. Förra ägaren (svensken som hade den innan) visste ingenting och hade inte ens lagt märke till omlackeringen på huven, dock så har jag en vän där nere som ringde till tysken som krockat med den för att höra hurpass allvarligt det var... och efter det jag hörde så ville jag inte köpa bilen.
Om bilen är felfri så skulle jag nappa direkt om utrustningen, mätartalet och fräschheten på bilen är i topp, även om den är tyskimporterad.
Kollar själv på en ford probe från tyskland, att ha som busbil.