2006-09-06, 22:13
Awaiting Email Confirmation
Varför smakar KESO olika från gång till gång? Sitter här med en Kesoburk och en sked och äter och den smakar tamejfan lite metallisk i eftersmaken. Förra veckan köpte jag en 500grams burk och det var värsta sörjan, inte alls några kesoklumpar i. Slängde skiten efter bara några skedar, oätbart.

Vafan har hänt, man vet ju aldrig vad man får för KESO nuförtiden...
Någon som delar mina problem?
Citera
2006-09-07, 02:50
Medlem
stRs avatar
Den vanliga keson som jag brukar köpa den i rektangelformad förpackning, kommer fan intei håg tillverkaren men typ den keson som de flesta köper. Den är alltid lika god. Men de billigare märkerna kan skilja väldigt mycket i smakkvalitet från förpackning till förpackning.
Citera
2006-09-07, 11:16
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av stR
Den vanliga keson som jag brukar köpa den i rektangelformad förpackning, kommer fan intei håg tillverkaren men typ den keson som de flesta köper. Den är alltid lika god. Men de billigare märkerna kan skilja väldigt mycket i smakkvalitet från förpackning till förpackning.

Jag köper alltid ARLAs naturell cottage cheese, tror det är samma som du snackar om. Den har alltid varit kanon men nu senaste gångerna har den varit lite konstig i smaken och konsistensen. Kanske jag som bara haft otur.
Citera
2006-09-07, 15:28
Medlem
stRs avatar
Den med blåvit förpackning med typ orange detaljer och så?
Har inte köpt keso på ett tag så kan inte uttala mig, ska göra det så återkommer jag. Fan vad sugen jag blev
Citera
2006-09-07, 16:21
Medlem
MacGayVers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prak
Varför smakar KESO olika från gång till gång? Sitter här med en Kesoburk och en sked och äter och den smakar tamejfan lite metallisk i eftersmaken. Förra veckan köpte jag en 500grams burk och det var värsta sörjan, inte alls några kesoklumpar i. Slängde skiten efter bara några skedar, oätbart.

Vafan har hänt, man vet ju aldrig vad man får för KESO nuförtiden...
Någon som delar mina problem?

Du har inte av misstag lyckats köpa keso mini då ? förpackningarna ser väldigt lika ut
Citera
2006-09-07, 16:37
Medlem
brianmolkos avatar
det finns en finsk keso som inte var så god fast det får väl inte heta keso då?? det är väl registrat av Arla ??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in