Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-12-15, 20:45
Medlem
Vilka är de värsta sell-outs i reklamer utav kändisar, dvs de gör det troligen enbart för pengar, och kanske även skämmer ut sig på kuppen? Länka gärna video på reklamen.

Ett bidrag, Börje Salming utklädd till frukt? i ICAs reklam, det kändes så ovärdigt en sån legend.
https://www.youtube.com/watch?v=Hl1H8V7rbUM
Citera
2025-12-15, 20:49
Medlem
tobbeskinheads avatar
Marcus Birro som idag är nykter alkoholist men tycker det är en bra idé att göra reklam för spelbolag. Snacka om att sälja sin själ.
Citera
2025-12-15, 20:56
Medlem
auto-fellatios avatar
Jag hoppas Dogge fick bra betalt för sina cyklar på köpet.

Fyfan vilken misär.

De är väl inte ens roliga idag.

Lite som sur mjölk som åldrats som sur mjölk.
Citera
2025-12-15, 21:05
Medlem
Peter Forsberg. Han var en duktig hockeyspelare men tydligen tjänade han inte mycket nog på det eftersom han nu gör reklam för vad skit som helst.
Citera
2025-12-15, 21:22
Medlem
DoktorNos avatar
Persbrandt.
Från Dramatens stora scen och ett par guldbaggar på film till att blåsa folk på guld som nån zigenare i usla reklamfilmer på tv. Men han är väl kolatorsk och behöver slantarna.

Forsberg och Lundqvist.
Två mångmiljonärer på att göra det de var födda till, att spela ishockey. Sen kränger de vad för skit som helst bara för att få in mer deg. Är de speltorskar eftersom de jobbar för, i jämförelse med deras hockeyinkomster, små belopp?
Citera
2025-12-15, 21:27
Medlem
Ishockey killen som gör Head & Shoulders...
Citera
2025-12-15, 21:31
Medlem
Samuel L Jackson med chipsreklamen.
https://youtu.be/bunG-GGqzQc
Senast redigerad av Nypan-sr 2025-12-15 kl. 22:27.
Citera
2025-12-15, 21:47
Medlem
Innan jag ens läst tråden så gissade jag att Tony Rickardsson-vi köper din bil skulle vara främsta exemplet.
Har ingen egen åsikt, men verkar ju vara en het potatis för folk på Reddit mfl.

https://www.youtube.com/watch?v=gqlKfrcRLbA
Citera
2025-12-15, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
Samuel L Jackson med chipsreklamen.

Ja, fy fan...

Jag som alltid tyckt att han är stenhård. Också står han och fånar sig över nåt vindskit. HÄR!

Vilken besvikelse...
Citera
2025-12-15, 22:03
Medlem
Tycker det är stor skillnad mellan Tony Rickardsson och hockeyproffsen. De(framförallt de senare) har ju tjänat multum på sin sport. Hur mycket kan Tony ha fått ut inom speedway?
Nä, min röst går nog till Lundkvist. Har för mig att foppas reklampengar går till ungdomshockeyn, kan det stämma?
Citera
2025-12-15, 22:08
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boibuss
Ja, fy fan...

Jag som alltid tyckt att han är stenhård. Också står han och fånar sig över nåt vindskit. HÄR!

Vilken besvikelse...

Inte här. Utanför Skottlands kust där Trump försökt få vindsnurrorna borttagna. För de störde hans vy över havet från hans golfbana.

Så, det blir ju magiskt. Det är vattenfalls snurror för övrigt.

Vattenfall - Taco Boy, 1-0.
Citera
2025-12-15, 22:10
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AH88
Peter Forsberg. Han var en duktig hockeyspelare men tydligen tjänade han inte mycket nog på det eftersom han nu gör reklam för vad skit som helst.

Svedea Specsavers eller har ja fel
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in