Och vänsterextrema organisationer vill lura oss att tro att det inte existerar något folkutbyte. Vår självaste statstelevision förnekade till och med att vi hade någon massinvandring.
Kan styrka det ts skriver och då var jag i Stockholm för lite mer än 5 år sedan. Redan då var området kring Kungens kurva kraftigt berikat och jag tror jag räknade 1 eller 2 svenskar per 10 invandrare, då vill jag inte tänka på hur det ser ut i delar av vår huvudstad idag.
Det är ingenting annat än ett folkmord vi bevittnar, inte med vapen men genom demografiska medel tränga undan svensken allt mer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bone Collector
Defaitism innebär accepterande av förlust utan kamp.
I dagligt tal har defaitism en negativ klang och är oftast kopplat till förräderi och pessimism eller en hopplös situation.
Termen används oftast i krigssammanhang: en soldat kan vara en defaitist om han vägrar att slåss eftersom han tror att kampen säkerligen kommer att förloras eller för att kampen ej är värd att ta av andra skäl.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Defaitism
Svenskar är fortfarande i majoritet, och kommer
aldrig någonsin att bli en minoritet i sitt eget land, oavsett vad ni och de andra landsförrädarna tror.
Ju tidigare du vaknar från din psykos desto bättre. Räcker med att läsa Tobias Hubinette's (grundaren av vänsterextrema Expo) inlägg om den demografiska utvecklingen i Sverige så fattar man att det ser illa ut. Vi har idag 3,5 miljoner människor i Sverige med utländsk bakgrund. Svenskar är alltså 65 % av dagens befolkning och den siffran hålls upp tack vare alla äldre svenskar som lever till de blir 80-90 år gamla. Kollar vi på yngre ålderskategorier är siffran snarare 50-50 %.
Glöm allt ni hört om invandringen till Sverige, att det skulle vara av anledningar som att hjälpa flyktingar, rädda ekonomin eller stärka välfärden - Det enda motivet är att utrota svenskar på lång sikt.