Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-12-13, 20:51
Medlem
Jag bor i en liten by i Skåne och åkte nyligen till Stockholm med jobbet. Det enda jag såg här i Stockholm på gatorna var utlänningar. Svensken måste vara en minoritet i Stockholm. Landet är inte svenskt längre, fienden har tagit över. Fienden som kommer att avnjuta svenska flickors sköten samtidigt som de sprider vidare sina svagbegåvade defekta gener. The enemy within.

Är Sverige svenskt eller utländskt? Jag tror vi svenskar är rätt körda.
Citera
2025-12-13, 20:55
Medlem
IanMcEwans avatar
Stockholm har aldrig varit representativt för Sverige i sin helhet.

Som att åka till New York med vetskapen om att alla jordens 200 nationaliteter bor där och förväntar sig att samma urval ska finnas i Texas.
Citera
2025-12-13, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negern99
Jag bor i en liten by i Skåne och åkte nyligen till Stockholm med jobbet. Det enda jag såg här i Stockholm på gatorna var utlänningar. Svensken måste vara en minoritet i Stockholm. Landet är inte svenskt längre, fienden har tagit över. Fienden som kommer att avnjuta svenska flickors sköten samtidigt som de sprider vidare sina svagbegåvade defekta gener. The enemy within.

Då borde du stannar där. För i Skåne, där du påstår dig bo, finns det fler invandrare än någon annanstans i Sverige. Små orter inräknat.
Citera
2025-12-13, 20:58
Medlem
Hellesylts avatar
Sedan du bor i Skåne är det bara att åka till Malmö för att se det är kört sen länge för Sverige.
Citera
2025-12-13, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellesylt
Sedan du bor i Skåne är det bara att åka till Malmö för att se det är kört sen länge för Sverige.

Ja, Malmö är kört, men jag trodde inte huvudstaden också var körd.
Citera
2025-12-13, 21:00
Medlem
DenverAirports avatar
Du inbillar dig bara. SVT har rapporterat att det inte pågår ett folkutbyte.
Citera
2025-12-13, 21:01
Medlem
Citat:

Jo men så är det väl. Svenskarna är ju ganska utslitna vid det här laget. Det har skett en del sedan 2020 och svensken har hoppat på varenda trend liksom.

Det är inte alls konstigt varför svensken kommer förvinna egentligen. För mig är det rätt glasklart. Men jag stog ju inte i kö och tog 3 pfizer sprutor heller.
Citera
2025-12-13, 21:02
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av skrackblomman
Det är inte alls konstigt varför svensken kommer förvinna egentligen.
Defaitism innebär accepterande av förlust utan kamp.
I dagligt tal har defaitism en negativ klang och är oftast kopplat till förräderi och pessimism eller en hopplös situation.
Termen används oftast i krigssammanhang: en soldat kan vara en defaitist om han vägrar att slåss eftersom han tror att kampen säkerligen kommer att förloras eller för att kampen ej är värd att ta av andra skäl.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Defaitism

Svenskar är fortfarande i majoritet, och kommer aldrig någonsin att bli en minoritet i sitt eget land, oavsett vad ni och de andra landsförrädarna tror.
Senast redigerad av Bone Collector 2025-12-13 kl. 21:04.
Citera
2025-12-13, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector
I dagligt tal har defaitism en negativ klang och är oftast kopplat till förräderi och pessimism eller en hopplös situation.
Termen används oftast i krigssammanhang: en soldat kan vara en defaitist om han vägrar att slåss eftersom han tror att kampen säkerligen kommer att förloras eller för att kampen ej är värd att ta av andra skäl.

Svenskar är fortfarande i majoritet, och kommer aldrig någonsin att bli en minoritet i sitt eget land, oavsett vad ni och de andra landsförrädarna tror.

I krig attackerar man de större städerna för att då kontrollerar man även de mindre städerna. Invandrarna är majoritet i storstäderna och kommer snart vara det i mindre städer och byar också. Svenskens tid är förbi.
Citera
2025-12-13, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grin-Day
Sverige är Svenskt.
Jo men så är det ju. Sverige är svenskt ja men handlingar får konsekvenser.

Du kan inte sitta i vedboden och dricka din sprit som importeras från Ryssland och spöar skiten ur den miserabla frugan som förtjänar ett bättre liv än den svenska upplevelsen samtidigt rösta på politiker som öppnar upp för invandring. Men det är precis vad du gör. Och ändå vägrar du att se det. Du vill inte förstå eller erkänna det för att det skulle tvinga dig att konfrontera en obekväm sanning om dina egna val.

Det är för jobbigt att se sig själv i spegeln när man inser att ens handlingar inte riktigt stämmer överens med de principer man försöker hålla fast vid.
Senast redigerad av skrackblomman 2025-12-13 kl. 21:15.
Citera
2025-12-13, 21:22
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
I krig attackerar man de större städerna för att då kontrollerar man även de mindre städerna. Invandrarna är majoritet i storstäderna och kommer snart vara det i mindre städer och byar också. Svenskens tid är förbi.
De är verkligen inte i majoritet i storstäderna. Malmö är ett undantag, pga att staden haft idiotiskt styre.

Och du vill alltså hellre ge upp, än att vända utvecklingen?

"Det går dåligt för oss. Lika bra att totalt ge upp, så att det blir tio gånger värre!"
Citat:
Ursprungligen postat av skrackblomman
Det är bra att du håller uppe hoppet bone collector. Medan du går där med rullatorn och knyter näven i fickan. En äkta svensk man.

Och sen fick du med den obligatoriska israelpropagandan också.

Bra inlägg!
Pessimistiska svenskhatare som dig är minst lika skadliga för det här landet, som blattarna och politikerna som tog hit dem.

Riktigt ynkligt beteende.

Var fan får du Israel ifrån? Är du på fyllan?
Senast redigerad av Bone Collector 2025-12-13 kl. 21:25.
Citera
2025-12-13, 21:30
Medlem
Och vänsterextrema organisationer vill lura oss att tro att det inte existerar något folkutbyte. Vår självaste statstelevision förnekade till och med att vi hade någon massinvandring.

Kan styrka det ts skriver och då var jag i Stockholm för lite mer än 5 år sedan. Redan då var området kring Kungens kurva kraftigt berikat och jag tror jag räknade 1 eller 2 svenskar per 10 invandrare, då vill jag inte tänka på hur det ser ut i delar av vår huvudstad idag.
Det är ingenting annat än ett folkmord vi bevittnar, inte med vapen men genom demografiska medel tränga undan svensken allt mer.

Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector

Ju tidigare du vaknar från din psykos desto bättre. Räcker med att läsa Tobias Hubinette's (grundaren av vänsterextrema Expo) inlägg om den demografiska utvecklingen i Sverige så fattar man att det ser illa ut. Vi har idag 3,5 miljoner människor i Sverige med utländsk bakgrund. Svenskar är alltså 65 % av dagens befolkning och den siffran hålls upp tack vare alla äldre svenskar som lever till de blir 80-90 år gamla. Kollar vi på yngre ålderskategorier är siffran snarare 50-50 %.

Glöm allt ni hört om invandringen till Sverige, att det skulle vara av anledningar som att hjälpa flyktingar, rädda ekonomin eller stärka välfärden - Det enda motivet är att utrota svenskar på lång sikt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in