2025-12-12, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Det finns motorcykelklubbar för kvinnor, så det är nog inte motorcykeln som lockar.

Det ena behöver ju inte utesluta det andra!
Citera
2025-12-12, 11:48
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Nej, de är tatuerade och ser ut som att de kan slå nån på käften.

Mycket posörer också, tar du typ tio gaddade och pumpade lirare så kanske det är två eller tre som någonsin har tagit till nävarna. De andra bara blåser upp sig och utnyttjar trenden.
Citera
2025-12-12, 11:49
Medlem
"I can change him"-damer än min uppfattning. Lita åt samma håll som dom som gång på gång blir fast i våldsamma relationer. Det är ett självskadebeteende och det finns något i bakgrunden som drar dom till det farliga. Dom kan klumpas ihop med gänget som skriver kärleksbrev till massmördare. En vanlig Svensson relation är för tråkig.

Sen finns det väl säkert en del som bara träffar en kille, blir ihop och att mc delen är en mer passiv del av deras relation.
Citera
2025-12-12, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Jag tror ytterst få kvinnor går igång på våld. Däremot söker de förstås, medvetet eller undermedvetet, efter känslan att kunna bli skyddad från våld om det skulle behövas.

Kolla reaction-videos där kvinnor ser Reacher spöa folk. En sån man får nog inte ligga.
Citera
2025-12-12, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Mycket posörer också, tar du typ tio gaddade och pumpade lirare så kanske det är två eller tre som någonsin har tagit till nävarna. De andra bara blåser upp sig och utnyttjar trenden.

Yta är viktigt. Även om kvinnor skyndar sig att säga att de inte är ytliga.
Säker på att såna här män får ligga.
Citera
2025-12-12, 11:54
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Jodå! Gerhard Bore med sin pojkvän Sylvester med sin Kawasaki 125:a bränner på jämsides med mc-föreningen Sofia Hogs!

Jag håller med skribenter som beskriver brudar med trasig uppväxt med diverse diagnoser! Jag har även sett detta på håll! Men dom dras till 1%:are badboys!

Så finns det kategori två: frun med sin man som gillar att åka hoj! Mannen kör och damen sitter bak! Eller så har dom varsin hoj! Oftast vanliga människor!

Den senare sorten ser man mycket av, men de har jag aldrig tänkt på som "mc-killar".
De brukar åka tillsammans till något utflyktsmål, där de köper glass och tittar på någon sevärdhet.
Citera
2025-12-12, 12:38
Medlem
Hardstekts avatar
Hur många mc-killar finns det ens. Snittåldern bland bikers är väl 60+.

Vilka kärringar är det som dras till mc-gubbar. Känns mer korrekt.
Citera
2025-12-12, 12:41
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Kolla reaction-videos där kvinnor ser Reacher spöa folk. En sån man får nog inte ligga.

Jag vet inte vem det är, men det är förstås fullkomligt ointressant vad du tror dig se på Youtube-reaktioner. I verkligheten vill naturligtvis extremt få kvinnor att deras killar blir inblandade i slagsmål.
Citera
2025-12-12, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vill-va-anonym-va
Mitt intryck är att en hel del MC-snubbar är rätt så omogna och tycker det är tufft med kriminella MC-gäng och så vidare. Stämmer det att deras största intressen i livet egentligen bara är fordon?
Skulle du säga samma sak om en 50-årig gubbe som tillsammans med frun åker på en europasemester och kör mc genom alperna? Tar in på hotel i Tyskland, Österrike, Italien och äter gott på restaurang och hotelfrukostar, upplever Venedig.. Checkien och Polen på vägen hem.

Buset du tänker på har inte ens ekonomi till det och har nog mer att göra med hur unga tjejer favoriserar "bad boys" i största allmänhet.
Citera
2025-12-12, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vill-va-anonym-va
Ja som rubriken lyder. Vad ser tjejer hos dessa killar? Är det att de verkar farliga för allmänheten, som upphetsar tjejerna?

Mitt intryck är att en hel del MC-snubbar är rätt så omogna och tycker det är tufft med kriminella MC-gäng och så vidare. Stämmer det att deras största intressen i livet egentligen bara är fordon?

Om det bara vore fordon?
Intresset är väl att vara en tufging och tjäna pengar på kriminalitet i många fall.

Starta en tråd om vilka tjejer som gillar mc gäng .googla lite bilder på sonny barger.
Citera
2025-12-12, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Hmm beror väl på vilken åldersgrupp dessa är i 🤔 Känner några å det är många av dom som har familjer med sambo å barn, gillar att fiska/campa eller göra sina genom resor etc. Så att dom enbart är intresserade av fordon stämmer inte in på dom jag känner iaf även fast dom älskar farten..

Det är märkligt att man väljer en traktor före en sportbil om det nu är farten man är ute efter.
Citera
2025-12-12, 19:44
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Det är märkligt att man väljer en traktor före en sportbil om det nu är farten man är ute efter.
Traktor? Nu hänger jag inte med alls här. Sorry 🫣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in