2025-12-12, 04:42
Medlem
Incendios avatar
Det är en form av självskadebeteende. Så skadade kvinnor.
Citera
2025-12-12, 06:34
Medlem
De går igång på våld.
Två exempel är en kvinna som var ihop med en boxare. När de var ute så försökte hon få igång bråk så folk fick se vilken karl hon hade. Och kvinnan jag läste om som hetsade på mannen att använda mer våld när de misshandlade en annan man. "Döda honom"

Kvinnor gillar Sons of Anarchy. Jag förstår inte varför kvinnor attraheras av männen i den serien, men det är mycket hos kvinnor jag inte förstår. Jag har ju aldrig heller haft ett förhållande.
Senast redigerad av scaryfoot 2025-12-12 kl. 06:38.
Citera
2025-12-12, 08:23
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
De går igång på våld.
Två exempel är en kvinna som var ihop med en boxare. När de var ute så försökte hon få igång bråk så folk fick se vilken karl hon hade.

Jag tror ytterst få kvinnor går igång på våld. Däremot söker de förstås, medvetet eller undermedvetet, efter känslan att kunna bli skyddad från våld om det skulle behövas.
Citera
2025-12-12, 09:02
Medlem
UniktAnvNamns avatar
Först och främst är det en försvinnande liten del det gäller, men det är väl ofta unga tjejer som antagligen saknat en bra manlig förebild under sin uppväxt, med största sannolikhet finns det olika psykiatriska diagnoser med i bilden, det är lite chockerande som när en svensk tjej blir ihop med en neger, äckligt, vidrigt och man känner att samhället har svikit den här tjejen!
Citera
2025-12-12, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Jag tror ytterst få kvinnor går igång på våld. Däremot söker de förstås, medvetet eller undermedvetet, efter känslan att kunna bli skyddad från våld om det skulle behövas.

Jag tror absolut att kvinnor går igång på våld och att mannen är kapabel att slå nån på käften. Sett många reaction-videos där kvinnor tror att ju mer muskler en man har desto bättre är att han på att slå andra på käften. Kvinnor tror också att det är som på film. En man ska kunna slå ner flera män själv.
En jag känner blev irriterad på att Harrison Ford var så dålig på att slåss i Jagad. Att han blev överraskad med att få en stol krossad över ryggen missade hon. Hon var också en av dom som var säker på att Rousey skulle spöa Holm. Kvinnor tror att våld är som på film. I filmen blir nån sparkad 10 gånger i huvudet, sen kommer han tillbaka och flyger genom luften och sparkar ner alla motståndare. Ibland i slow motion.
Vuxna kvinnor går igång på män av Sons of Anarchy-typen. Och det är inte för att männen har snygga motorcyklar eller är bra på att meka med motorcykeln.
Jag tyckte mest det var idioter i den serien. Men kvinnor gillar den typen.
Senast redigerad av scaryfoot 2025-12-12 kl. 09:26.
Citera
2025-12-12, 09:21
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Jag tror absolut att kvinnor går igång på våld och att mannen är kapabel att slå nån på käften.

Självklart inte - angående att "gå igång" på våld - och självklart - angående att vara kapabel.

Citat:
Men kvinnor gillar den typen.

Ärligt talat, du har helt enkelt inte riktig koll och det gör det inte lättare att ha så tvärsäkra ståndpunkter angående om hur kvinnor "är".
Citera
2025-12-12, 10:01
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Finns det ens "MC-killar" längre? Ser i princip aldrig några grupper med HD på vägarna. Det finns en klubb i grannstaden, men det är mest någon sorts festlokal för överåriga raggare nu för tiden.

Vad jag hört så är killarna med väst i stort sett bara juggar som inte hittat fru.
Citera
2025-12-12, 10:03
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Troligen gillar de motorcyklar!

Det finns motorcykelklubbar för kvinnor, så det är nog inte motorcykeln som lockar.
Citera
2025-12-12, 10:04
Medlem
Ghastens avatar
Du tänker säkert på kriminella mc-gäng?

Visst hänger mycket trasiga tjejer för att det är tufft vara ihop med en badboy.
Men vanliga mc-gäng om man kan kalla dem gäng. Så är det vanliga Svenssons som gillar åka mc. Då är det till 95% fruar med samma intresse. Finns även som skrivits ovan finns många kvinnor som bara älskar känna håret flyga på småvägar.
Citera
2025-12-12, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Det finns motorcykelklubbar för kvinnor, så det är nog inte motorcykeln som lockar.

Nej, de är tatuerade och ser ut som att de kan slå nån på käften.
Citera
2025-12-12, 11:11
Avslutad
Såna som inte uppskattar sin hörsel, kanske. Dom där hojjarna är fula som stryk och för totalt onödigt oväsen.
Citera
2025-12-12, 11:11
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Finns det ens "MC-killar" längre? Ser i princip aldrig några grupper med HD på vägarna. Det finns en klubb i grannstaden, men det är mest någon sorts festlokal för överåriga raggare nu för tiden.

Vad jag hört så är killarna med väst i stort sett bara juggar som inte hittat fru.
Jodå! Gerhard Bore med sin pojkvän Sylvester med sin Kawasaki 125:a bränner på jämsides med mc-föreningen Sofia Hogs!

Jag håller med skribenter som beskriver brudar med trasig uppväxt med diverse diagnoser! Jag har även sett detta på håll! Men dom dras till 1%:are badboys!

Så finns det kategori två: frun med sin man som gillar att åka hoj! Mannen kör och damen sitter bak! Eller så har dom varsin hoj! Oftast vanliga människor!
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2025-12-12 kl. 11:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in