Citat:
Ursprungligen postat av
All-the-way-77
Jag tror ytterst få kvinnor går igång på våld. Däremot söker de förstås, medvetet eller undermedvetet, efter känslan att kunna bli skyddad från våld om det skulle behövas.
Jag tror absolut att kvinnor går igång på våld och att mannen är kapabel att slå nån på käften. Sett många reaction-videos där kvinnor tror att ju mer muskler en man har desto bättre är att han på att slå andra på käften. Kvinnor tror också att det är som på film. En man ska kunna slå ner flera män själv.
En jag känner blev irriterad på att Harrison Ford var så dålig på att slåss i Jagad. Att han blev överraskad med att få en stol krossad över ryggen missade hon. Hon var också en av dom som var säker på att Rousey skulle spöa Holm. Kvinnor tror att våld är som på film. I filmen blir nån sparkad 10 gånger i huvudet, sen kommer han tillbaka och flyger genom luften och sparkar ner alla motståndare. Ibland i slow motion.
Vuxna kvinnor går igång på män av Sons of Anarchy-typen. Och det är inte för att männen har snygga motorcyklar eller är bra på att meka med motorcykeln.
Jag tyckte mest det var idioter i den serien. Men kvinnor gillar den typen.