2006-09-06, 19:31
Medlem
waccos avatar
Nu är det så att en polare har varit nere i cypern på semester ..
Nu kommer ja till det jag undrar över ..
han har köpt nått som heter Pure Gold, det är nått man tar in igenom nästan, alltså ångerna ifrån det!
Det luktar typ som klorin eller nått!
sen blir man varm, hjärtat dunkar snabbare och man blir allmänt go i skallen!
Men det håller bara i sej i 20 sek!
Nån som vet nått om det?
finns det o köpa i sverige?

Tack på förhand!
Peace!
Citera
2006-09-06, 19:34
Bannlyst
Poppers. Nej, det går inte köpa lagligt i Svea Rike.
Citera
2006-09-06, 19:46
Bannlyst
Hahaha!!
Poppers... Det e ju bögsex drogen.. Får din bögring o slappna av rejält..
Ganska bra o sniffa preciss innan man kommer också och då får man en orgasm som heter duga.. (Men det heter bara "duga" tills man upplevt sex när man e E'ad.. höhö..)
Citera
2006-09-07, 15:56
Medlem
waccos avatar
Jo ja vet att det är för bögar .. haha
men det är ju rikigt nice, synd att inte flaskan är större!
Den lilla flaskan kosta 150 kr nere i cypern ..
fan ja måste ha tag på mer!
Det är alltså ingen som kan eller vet någon som kan få tag på?

Mvh.
Citera
2006-09-07, 16:22
Medlem
Headquakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catclaw
Hahaha!!
Poppers... Det e ju bögsex drogen.. Får din bögring o slappna av rejält..
Ganska bra o sniffa preciss innan man kommer också och då får man en orgasm som heter duga.. (Men det heter bara "duga" tills man upplevt sex när man e E'ad.. höhö..)
Haha.... Jag var i Amsterdam och gick in i en sexaffär och köpte poppers.
Det var lite obehagligt när jag sa till den stora killen med nitar och svarta läderkläder och läderkeps att jag ville ha den starkaste poppersen dom hade. Han liksom tittade konstigt på mig.

Själva ruset när jag andades in ångorna från den lilla flaskan var som ett slag i nacken och jag var nära på att rasa ihop när vi gick på gatan. Benen bar mig knappt och en kraftig yrsel som varade i ca 20 sek.
Sen gjorde man såklart om det fast det inte var ett speciellt behagligt rus och ruset slog inte lika kraftigt som första gången. Senare fick jag en huvudvärk som också den var kraftig och satt i länge.
Jag kände mig också varm och hjärtat bankade lite extra men hur man ska använda den som sexdrog förstår jag inte riktigt. Man blir ju inte alls kåt eller ens tänker på sex under det korta ruset.
Visst sitter den varma känslan kvar lite längre i kroppen men jag fattar ändå inte grejen. Man blir ju bara slö och dåsig. Alltså inget om man ska ha brutal bögsex.... Kanske om man ska vara passiv mottagare.
Citera
2006-09-07, 18:44
Medlem
TomiXs avatar
Fyfan för poppers, lukten är värre än eter och ruset är inte särskilt trevligt.. Sist jag åt en del stilnoct och sniffade poppers så slutade det i en spya på mitt golv, trevligt trevligt : /

Aldrig mer, aldrig mer.
Citera
2006-09-07, 18:46
Bannlyst
Headquake> Man ska sniffa den precis när man "kommer"... O då jävlar!!
Citera
2006-10-13, 16:18
Medlem
Ketronyas avatar
Är det bara jag som tycker det verkar sjukt opraktiskt att precis när man ska komma, avbryta och ta fram den lilla flaska och sniffa, då hade min orgasm nog inte kommit överhuvudtaget...

Man kan/kunde köpa den i danska porraffärer, iaf för en 8 år sen när jag var där sist
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in