Flashback bygger pepparkakshus!
2025-12-08, 12:07
Medlem
sista-vagen-uts avatar
En sak jag vet om folk som röstar (S)(MP)(V) eller annat som lutar sig åt vänster.
Är att dom bryr sig inte ett dugg om vad muslimska grupper gör, för dom vet att muslimer röstar på deras politik/parti.

Det känns som att ni inte förstår er på hur farliga vissa grupper blir när dom blir förstora.
Muslimska grupper skiter i er, men dom röstar på erat parti. Och endag blir dessa grupper förstora, och då börjar muslimernas sanna beteende växa fram. En plats efter en annan plats där svenskar blir minoritet.

Ser ni inget hot inom Islam överhuvudtaget?
Ut av allt elände vi ser i världen runt, Islam har inte haft nåd mot någon som är icke troende till deras bok.

Detta är en bred fråga, ni gör er uppfattning hur ni vill svara på den. Tala fritt.

[Ursäkta om denna tråd är fel placerad]
Citera
2025-12-08, 12:15
Medlem
aquaman1s avatar
Sverige skulle bli en ”islam-diktatur” senast 2012 sades det.

Ni som röstar blått, tror ni Kristersson och co ska sätta muslimer i koncentrationsläger eller vad är skillnaden?
Citera
2025-12-08, 12:25
Medlem
sista-vagen-uts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aquaman1
Sverige skulle bli en ”islam-diktatur” senast 2012 sades det.

Ni som röstar blått, tror ni Kristersson och co ska sätta muslimer i koncentrationsläger eller vad är skillnaden?

2012?
Den riktig stora mass invandringen händer efter 2012, + vänstern jävla häxjakt på folk som vågade kritisera invandring politiken.

och koncentrationsläger är för dyrt, Sverige bör göra en Trump. tvinga hem dom. Dra in bidragen bara, sen har dom inget vall.
Citera
2025-12-08, 12:41
Medlem
kyrkstockens avatar
Jag tror vänstermän tänker men kan inte säga eller agera. Man är inlåst i en kvinnodominans där man måste låtsas att alla problem är små gråtande barn som skall fås att gråta nu.

Jag tycker mig möta det när man skrapar på ytan.

Man kan inte ens nämna sådana gamla kärnfrågor som importens betydelse för löners stagnation.
Citera
2025-12-08, 12:43
Medlem
StorFetAnkas avatar
Rödgröna tomtar flyttar till finare kvarter med höga staket runtom med privata väktare som jagar bort diverse negrer och zigenare om de irrar sig in i området.
Citera
2025-12-08, 13:01
Medlem
Cyborg2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sista-vagen-ut
En sak jag vet om folk som röstar (S)(MP)(V) eller annat som lutar sig åt vänster.
Är att dom bryr sig inte ett dugg om vad muslimska grupper gör, för dom vet att muslimer röstar på deras politik/parti.

Det känns som att ni inte förstår er på hur farliga vissa grupper blir när dom blir förstora.
Muslimska grupper skiter i er, men dom röstar på erat parti. Och endag blir dessa grupper förstora, och då börjar muslimernas sanna beteende växa fram. En plats efter en annan plats där svenskar blir minoritet.

Ut av allt elände vi ser i världen runt, Islam har inte haft nåd mot någon som är icke troende till deras bok.

Detta är en bred fråga, ni gör er uppfattning hur ni vill svara på den. Tala fritt.

Du målar med en väldigt bred pensel när du fastställer beteendet hos samtliga muslimer (nästan 2 miljarder) i ett enda flashbackinlägg.
Citera
2025-12-08, 13:03
Medlem
Citat:

Jag är lite nyfiken på varifrån du lärt dig ngt du verkar väldigt säker på. Finns denna information någonstans att hämta? Statliga bibliotek? Kurslitteratur? Eller är det som vanligt draget ur röven a lá Flashbacks vanliga rutiner?
Citera
2025-12-08, 13:06
Medlem
Jag ser en farlig blå väg
Citera
2025-12-08, 13:10
Medlem
Det enkla svaret på ts fråga är att de rödgröna tänker inte så långt.
Citera
2025-12-08, 13:17
Medlem
Citat:
Nej.

När muslimer är i ett samhälle, guppen växer och växer, fredliga muslimer kommer automatisk bli indragna i till islamisterna så fort trycket kommer igång, dom har inget vall.

Har du hamnat bråk med en muslim någon gång? hamnar du i bråk med en muslim kommer du automatisk hamna bråk med en hel indian stam. Du kan inte vinna. Stick där ifrån, för annars kommer dom sparka dig medvetslös eller dö, och dom kommer inte tycka synd om dig ett jävla dugg.

Och fredliga muslimer jag har pratat med vet det här, för dom kommer inte våga gå emot vad islamisterna kräver.
Antingen fly/flytta igen, eller bli indragen.

Jag som är kristen, hamnar i en annan sits.

Så länge muslimska grupper är små, är det inga problem, bland dom bästa människor jag har mött i mitt liv.

Källa på det här tramset?
Citera
2025-12-08, 13:22
Medlem
sista-vagen-uts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Källa på det här tramset?

Det finns inte källa på allt och det vet du.

Räcker det med livs erfarenhet med dom människor jag har levt med och varit uppmärksam med allt som har hänt i världen dom senaste 20 åren?
Citera
2025-12-08, 13:27
Medlem
Citat:
Det finns inte källa på allt och det vet du.

Räcker det med livs erfarenhet med dom människor jag har levt med och varit uppmärksam med allt som har hänt i världen dom senaste 20 åren?

Flashback kanske är rätt forum för "Trust me bro" trådar.

Om du vill ha någon substans i de du påstår så hjälper en källa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in