Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-13, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Jag skrev vad jag tycker om övriga syskon i inlägget du citerade. Du missade nog det i hastigheten?

Ja, jag tror knappast hon var en bra mor med tanke på barnen blev som de är. Visst har man ansvar som vuxen, men det tyder på att hon själv också är helt körd i skallen. Typisk pundare som inte pallade att sköta om eller uppfostra barnen.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
"Visste inte hur man klädde på sig
Margot och Roine berättar att ”Jocke” hade napp i munnen, att han inte fått lära sig att äta med kniv och gaffel och hade svårigheter med att klä på sig själv.

– Han uttryckte ju att han var rädd att hans mamma skulle ta livet av sig. Och var får en åttaåring det ifrån om det inte är sant?

– Och en dag kom han till mig och berättade att mamma gömde tabletterna under blomkrukan.

Med tiden hos fosterföräldrarna började Joakim må bättre, utbrotten minskade och han blev väldigt nära Margot och Roines biologiska dotter.

– Det var ju inte Joakim det var fel på, det var hemmet han kom från som inte var bra."

Nuff said. Du tror Joakims mamma är trovärdig som ser ut som en riktig crack-pundare.

Hur bevisar detta all den tortyr som Jocke beskrev och påstod fanns bevisad?
Citera
Avstängd
Citat:
Ja, det bevisar det i form av hur han betedde sig och mådde. En åttaåring får inte fantasier av att mamman ska ta sitt liv från ingenstans.

Men det var inte det Jocke påstod och fortsätter påstå.
Citera
2025-12-13, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Han tillförde hälften av det genetiska materialet som skapade Jockiboi, så förmodligen inte.

Ja, något har ju gjort att Joakim är mångmiljonär i alla fall, inte fan är det den delen från mamman i alla fall. Det är snarare mammans gener som visade sig när han var Jockiboi och gjorde alla sjuka grejer.
Citera
2025-12-13, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeddis
Hur bevisar detta all den tortyr som Jocke beskrev och påstod fanns bevisad?

Annars agerar, mår och berättar inte ett barn de saker som han berättat. Du tror att allt ska vara filmat med videokamera.
Citera
2025-12-13, 17:26
Avstängd
Citat:
Annars agerar, mår och berättar inte ett barn de saker som han berättat. Du tror att allt ska vara filmat med videokamera.

Men det var inte det som Jocke sa. Jocke sa att det finns bevis för att mamman är en förövare i journalerna. Visa dessa journaler.
Citera
2025-12-13, 17:26
Medlem
Citat:
Men det var inte det Jocke påstod och fortsätter påstå.

Nähä? Givetvis finns det inte videobevis. Hur han var som barn bevisar extrem vanvård och misshandel.
Citera
2025-12-13, 17:27
Avstängd
Citat:
Nähä? Givetvis finns det inte videobevis. Hur han var som barn bevisar extrem vanvård och misshandel.
Nej det gör det inte.
Citera
Medlem
Citat:
Det verkar som att du har något personligt emot mamman? Är detta Jocke själv som skriver kanske?

Jag tycker inte om missbrukande föräldrar som vanvårdar sina barn grovt.
Citera
Medlem
Citat:
Som åttaåring får man inte en stark rädsla och trauma angående att en förälder ska ta självmord om inget berättat för honom att detta ens skulle kunna ske.
Som åttaåring har de flesta säkert stött på konceptet döden många gånger. Det Jockiboi verkar ha lidit av är det som kallas separationsångest. Det är inte heller ovanligt, de flesta växer ifrån det. Men har man haft riktigt otur så kan man ha fått skit i generna och då får man leva med sina problem hela livet.

Det finns många autister med rädslor, det är en av de vanligaste symptomen, föräldrarna är väldigt maktlösa i sådana fall.
Citera
2025-12-13, 17:29
Medlem
Citat:
Ja, något har ju gjort att Joakim är mångmiljonär i alla fall, inte fan är det den delen från mamman i alla fall. Det är snarare mammans gener som visade sig när han var Jockiboi och gjorde alla sjuka grejer.
Är pappan miljonär?
Citera
2025-12-13, 17:29
Avstängd
Citat:
Jag tycker inte om missbrukande föräldrar som vanvårdar sina barn grovt.

Då borde du hata Joakim Lundell
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in