Citat:
Ursprungligen postat av
MRallround
Din besatthet att försvara honom syns ju i att du efter dokumentären när det bara är då han behöver försvaras kör här 24/7.
Tidigare när jag var in här. Det var någon gång när denna tråd var typ 60 sidor gammal (nu 136) skrev du att du inte ens vet vem Joakim är.
Nu skriver du att du har skrivit 4-5 inlägg om honom för några år sedan. Problemet när man ljuger så mycket och i så stora volymer är att man börjar glömma bort sina lögner. Joakim själv och Anjo fick samma problem uppdagat för sig under den här dokumentären.
Jag vet inte hur OT detta kommer bli, men då tar jag den smällen om någon mod stänger av mig. Jag vill berätta detta för att visa hur det kan se ut. Jag hade en "kompis" som hade IF, autism och mycket narcissistiska drag, en del overta men mest sårbara drag. Hen gick mellan personer, låtsade vara ett offer, andra tog hand om hen, kastade bort hen när de fattade vilket svin hen var. Men trots lågt IQ, trodde hen sig kunna manipulera och ljuga. Och trodde att andra gick på det. Blev övergiven och grät om att alla var så himla elaka, och hen var ju bara ett offer. Trots att hen förstört andras liv.
Får precis samma vibbar av J och hans krets.
Så många lögner som en vanlig människa direkt ser. Anonym verkar vara antingen lite eljest, eller ett barn. Kommer med jättekonstiga förklaringar till sin höga aktivitet. Har olika versioner redan. Och tror att man ska gå på det som är extremt uppenbart. Att hen absolut kände till J innan. Hur vet jag inte. Snacka om så dåligt försvar, som att hen inte har skrivit i tråden innan. Svårt att regga ett konto och hålla det relativt rent? NEJ. Svårt att ha fler konton? NEJ. Svårt att överlåta ett konto? NEJ.
Man kallas hatare om man ställer obekväma frågor. Jag är absolut ingen hatare av J. Men i deras bubbla finns det bara fans och hatare.
Vi har uppmanats att ignorera Anonym, men vete fan om vi ska.
Citat:
Ursprungligen postat av
SLUTSPEL1
Jocke berättar om boken och säger.
”Jag hymlar inte med vad jag har gjort, det finns allt ifrån nedbrända hus, till misshandlar till sexuella övergrepp, det framkommer det mesta.”
https://youtu.be/e2-sotwTKII?si=oIiO_Uzo_13JKa1v 3:55
Vad menar han?
Det tog ett tag innan jag kom igenom "jag jag jag", som dumt nog bestämde för att kolla från början. LoL, promotar boken och säger sedan att det handlar inte alls om att sälja in boken. Nääähe? De som köper måste väl ändå vara vuxna, hur står det till i deras huvuden? Alltså, på riktigt intresserad. Den starkaste självbiografin säger han, låter lite som Trump som är bäst på allt tydligen.
Eftersom han nämner misshandel och sexuella övergrepp innan i videon, så blir det ju lite spännande, eller vad man ska säga. Först verkar det som det är han själv som råkat ut för dessa, men sedan när han återkommer till samma, så låter det absolut som att han själv erkänner att han själv har utsatt andra för detta. Men det är ju så med det mesta han anklagar andra för, det verkar som han själv gjort detta.
Hur detta SKA uppfattas? Troligen som att han har begått dessa saker. Nu vet jag inte vad boken handlar om och det är sant att man i den kan läsa om dessa saker han påstår ska vara i den. Finns ett ex inne att låna, funderar lite på det.