Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-17, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Jodå. Det säger allt att denna gravt förvrängda dokumentär blivit anmäld flest gånger genom alla tider.

Han har ett enormt stöd, även från sådana som tidigare inte ens gillade honom.

Och inte bara från vanligt folk utan utbildade psykologer, terapeuter, psykiatriker, soc-arbetare, journalister etc. ger Joakim rätt.

Rätt till vad ? Ljuga och bedra ?

Nej SVT har dragit ner brallorna på denna mytoman och avslöjat honom som kejsarens nya kläder

Hur sjuk i huvudet är man om man ljuger ihop en hel bok om hur elak hans mamma varit ?

och folk som dej sitter och försvarar honom och påstår att det är " förvrängt "
Citera
2025-12-17, 09:24
Medlem
Bo Göran gjorde sitt sista drag, schack matt.
Citera
2025-12-17, 09:28
Medlem
Det värsta som Joakim Lundell har gjort och fortfarande gör är att exploatera sina barn!

Det borde vara olagligt att utnyttja sina barn på detta sätt. Att filma allt de gör, när de sjuka, ledsna, kräks och är halvnakna osv. Skulle önska en granskning av detta. Den kommer väl om 20 år när hans barn ska göra upp med sin barndom och skriva en bok mm.
Citera
2025-12-17, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Man kan ju likna Joakim Lundell med Thomas Quick som ”hade undanträngda minnen” vilka ploppade upp hos honom när han såg vad han kunde få ut av det. I Quicks fall var det lugnande tabletter och i Lundells fall så blev han miljonär.

Ja det var fascinerande att läsa att Thomas Quick känner igen sig i Lundells lögner. Men än mer häpnadsväckande är väl hur okritiskt folk går på alla förtalskampanjer från Jocke och den där pajasen Anjo? Jag hyser stor beundran för SVT och att Anjo skitsnackaren jämför sig själv med Janne Josefsson var ju så skrattretande och visar vilken narcissist han är.
Citera
2025-12-17, 09:47
Medlem
Citat:
Ska inte en granskning vara granskande och neutral?

Frågar du åt Jocke nu eller?
Citera
2025-12-17, 09:56
Medlem
Citat:
Uppenbarligen tror ju majoriteten på Joakim med tanke på det enorma stöd han fått. Och detta inte bara från vanligt folk utan från utbildade psykologer, terapeuter, psykiatriker, soc-arbetare, journalister etc. etc. etc. som ger Joakim rätt.

Det va ganska många i de kategorierna som helhjärtat stödde och gick i god för Tomas Quicks berättelse också. Nu vet vi bättre. Teorin om undanträngda minnen har hamnat på historiens soptipp. Allt är lögn och dikt. På bekostnad av anhöriga. För egen ekonomisk vinning.
Citera
2025-12-17, 10:11
Avstängd
Citat:
Nej, får ingenting för att säga sanningen. Vad får du för att vara en prisonbitch till diverse stjärnor och kåkfarare som Chrippa och Olof K Gustafsson?
Tragiskt om du gör detta gratis
Citera
2025-12-17, 10:13
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SailorSoul
Det värsta som Joakim Lundell har gjort och fortfarande gör är att exploatera sina barn!

Det borde vara olagligt att utnyttja sina barn på detta sätt. Att filma allt de gör, när de sjuka, ledsna, kräks och är halvnakna osv. Skulle önska en granskning av detta. Den kommer väl om 20 år när hans barn ska göra upp med sin barndom och skriva en bok mm.
Det borde vara totalförbjudet att exploatera oskyldiga barn på det här sättet. Barnarbete är förbjudet men dessa ungar drar in storkovan året runt, det är inte Jocke och Jonna som folk vill se om man säger så. Samma med the Swedish family dom har fostrat upp alla 3 barnen framför en kamera och blivit stenrika på detta. Måtte ungarna ta avstånd från dessa vidriga destruktiva föräldrar när dom blir äldre. Jag hade aldrig förlåtit mina föräldrar om de hade exponerat hela min barndom för världen i syfte att tjäna pengar. Tycker gubben i Swedish family verkar skum och ser ut som ett creep. Det skulle inte förvåna mig om SVT gräver upp någon skit om honom med snart. Hoppas!

Citat:
Ursprungligen postat av honn
Ja det var fascinerande att läsa att Thomas Quick känner igen sig i Lundells lögner. Men än mer häpnadsväckande är väl hur okritiskt folk går på alla förtalskampanjer från Jocke och den där pajasen Anjo? Jag hyser stor beundran för SVT och att Anjo skitsnackaren jämför sig själv med Janne Josefsson var ju så skrattretande och visar vilken narcissist han är.

Ja, Pontus (Anjo) sitter och kallar Linnea för känslokall psykopat när han själv kan förstöra andra människors liv utan att blinka. Han låtsades vara liiite ångerfull men det är Pontus spm ångrar sig. Allt vidrigt och elakt han gjort skyller Pontus på sig själv dvs Anjo och tror då att han ska slippa ta ansvar, hur sjuk i huvudet är han? Vilket jävla patrask Anjo och Jocke är alltså, man vill bara spy på dessa äckel människor. Hoppas dom blir fattiga som löss och bortglömda i rännstenen.
Senast redigerad av Tervull 2025-12-17 kl. 10:34.
Citera
2025-12-17, 10:16
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Man kan ju likna Joakim Lundell med Thomas Quick som ”hade undanträngda minnen” vilka ploppade upp hos honom när han såg vad han kunde få ut av det. I Quicks fall var det lugnande tabletter och i Lundells fall så blev han miljonär.
Och i likhet med Quick återapporterade media-kollektivet okritiskt Jockes falsarier också.
Citera
2025-12-17, 10:23
Medlem
Citat:
Det borde vara totalförbjudet att exploatera oskyldiga barn på det här sättet. Barnarbete är förbjudet men dessa ungar drar in storkovan året runt, det är inte Jocke och Jonna som folk vill se om man säger så. Samma med the Swedish family dom har fostrat upp alla 3 barnen framför en kamera och blivit stenrika på detta. Måtte ungarna ta avstånd från dessa vidriga destruktiva föräldrar när dom blir äldre. Jag hade aldrig förlåtit mina föräldrar om de hade exponerat hela min barndom för världen i syfte att tjäna pengar. Tycker gubben i Swedish family verkar skum och ser ut som ett creep. Det skulle inte förvåna mig om SVT gräver upp någon skit om honom med snart. Hoppas!

Ja, Anjo sitter och kallar Linnea för känslokall psykopat när han själv kan förstöra andra människors liv utan att blinka. Han låtsades vara liiite ångerfull men skyller allt på Anjo som hade gjort dessa ”dumma grejer” och tror då att han ska slippa ta ansvar då, hur sjuk i huvudet är han? Vilket jävla patrask Anjo och Jocke är. Fy fan man vill spy på dessa äckel människor.
Anjo skyller allt på Anjo? Du menar något annat.
Citera
2025-12-17, 10:26
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
Anjo skyller allt på Anjo? Du menar något annat.

Ja jag vet inte idiotens namn men skall redigera det.

Så, nöjd…???
Senast redigerad av Tervull 2025-12-17 kl. 10:29.
Citera
2025-12-17, 10:30
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sound69
Har nu sett alla delar av ”Hatet”. Vilken jävla soppa!
Alltså, hur orkar folk egentligen? Folk gör tydligen vad som helst för pengar.

Kan tillägga att jag aldrig hade hört talas om dessa svenska youtubers innan.

Såg nästan hela sista delen, och så har man läst någon rad om någon Anjo på forumet, trodde det var en tjej. Det är i alla fall ett tjejnamn!

Frågar någon mig om en månad där jag ska nämna en influenser så kommer jag bara kunna 1 och det är Blondinbella, vet inte ens vad Jocke heter i media.

För mig är det obegripligt att någon vill följa en tjackpundare med klotter i ansiktet, vad kan han lära ut som barn kan ha nytta av i framtiden? Att dom nu drog ner byxorna och avslöjade att han är en mytoman och uppviglar till brott borde dra ner rullgardinen för honom ekonomiskt.

Jag är mest chockad att han har fler följare än sina närmast sörjande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in