2025-12-02, 22:58
Avslutad
https://x.com/AssarChristian/status/1995874664929800668

Har sett den här gubben nu ett tag på sociala medier. Och vad fan är det med honom egentligen?
Blir nästan full i skratt när jag tänker på att det finns såna här människor som demonstrerar på heltid och blir betald av våra skattepengar.
2025-12-02, 23:22
Medlem
Anybodykillers avatar
Man kan ha vilka åsikter man villl men just den personen verkar nästan vara en avlönad provokatör? Det är något slentrianmässigt eller en rutinerad "obryddhet" i hans "aktivism".

Sen kan det mycket väl vara att han är traumatiserad eller har en funktionsnedsättning.
2025-12-02, 23:23
Avslutad
Han är ju underhållning! Bara att tacka och ta emot
2025-12-02, 23:30
Medlem
kalkryggars avatar
Vad är det för fel på er? Jag ser hellre att mina skattepengar går till annat än folk som vill visa stöd för muslimsk terrorism.
2025-12-02, 23:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ShowpaByn
Han är ju underhållning! Bara att tacka och ta emot

Tycker jag också. Stockholm är en enda stor cirkus
2025-12-02, 23:46
Medlem
(FB) Gholamreza Harati även känd som "Kryckmannen"
2025-12-02, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anybodykiller
Man kan ha vilka åsikter man villl men just den personen verkar nästan vara en avlönad provokatör? Det är något slentrianmässigt eller en rutinerad "obryddhet" i hans "aktivism".

Sen kan det mycket väl vara att han är traumatiserad eller har en funktionsnedsättning.
Han är väl 67 år så därmed pensionär numera. Så han är "fri" att göra vad han vill
Dock verkar han vara sjukskriven ett antal år innan han gick i pension.
2025-12-03, 00:09
Medlem
Anybodykillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Han är väl 67 år så därmed pensionär numera. Så han är "fri" att göra vad han vill
Dock verkar han vara sjukskriven ett antal år innan han gick i pension.
Jo men han skriker och stonkar samma sak om och om och om igen utan att bemöta någon? Jag vet inte, det verkar bara märkligt sätter han är på.

Tänk om jag skulle svara dig nu med bara 3 olika val: "jävla fascister, Palestine Palestine will be free, du är rasister"... I all evighet

Edit: jädrar... Han har varit 40 år i Sverige... det är 10 år mer än mig...
Senast redigerad av Anybodykiller 2025-12-03 kl. 00:11.
2025-12-03, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anybodykiller
Jo men han skriker och stonkar samma sak om och om och om igen utan att bemöta någon? Jag vet inte, det verkar bara märkligt sätter han är på.

Tänk om jag skulle svara dig nu med bara 3 olika val: "jävla fascister, Palestine Palestine will be free, du är rasister"... I all evighet
Trodde du syftade på hans försörjning. Men kanske missförstod dig.
Om den kom från akassa/soc/sjukpenging.
Men du kanske undrade om anledningen till hans beteende.
Om jag får spekulera.
Han är kanske en ensam människa utan vänner och han har äntligen funnit ett sammanhang där han kan umgås med andra.
Senast redigerad av dazzy 2025-12-03 kl. 00:15.
2025-12-03, 00:23
Medlem
Jag har sett idioten på några YT-klipp, vilket jävla spån!
2025-12-03, 00:24
Medlem
Anybodykillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Trodde du syftade på hans försörjning. Men kanske missförstod dig.
Om den kom från akassa/soc/sjukpenging.
Men du kanske undrade om anledningen till hans beteende.
Ja precis... visst kan man brinna för något men det verkar nästan bara inövat och rutinerat för att göra en sorts scene?... de flesta Palestina demonstranterna (och speciellt miljödemonstranter) verkar iaf pålästa i sitt ämne eller är villiga att tala om sina ståndpunkter.

Han virrar bara runt och skriker.
2025-12-03, 00:31
Medlem
glockenreins avatar
Fattar inte heller. Han ska ha varit sjukskriven i över 10 år vad jag hört men ändå har har tid och energi att demonstrera och göra konstiga danser ute på gatorna.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in