Citat:
Ursprungligen postat av
Tonyo
Öis hade jag av naturliga skäl förträngt.
Prestationen mot Gnaget tycker jag ändå är bra, åtminstone offensivt. Nordfeldt gör ju en jävla demonmatch. Vi borde ha gjort 5-6 mål i den matchen. Gais borta är under Kalle K så den räknas fan inte. Jag sätter min tilltro till att vi varit totalt dominanta spelmässigt i varenda allsvensk match under Rydström. Man kan inte vinna varje match men på sikt kommer det här spelet leda till något bra.
Hösten hänger som sagt mycket på att Boudri är spelklar efter landslagsuppehållet. Uppenbart att han är otroligt viktig för oss.
Vet du vad, du har helt rätt igen. Jag blandade ihop ert vår- och höstderby mot gnaget, jag trodde att 1-2 matchen var på kompisvallen (och därav utsagan om att prestationen var dålig). bajen var absolut helt spelmässigt överlägsna i det senaste derbyt.
Jag får lov att lägga mig, ni är helt okej på gräs, faktiskt. Det är väl mer bortaspelet som haltat i år, 3-3-4 är inte starka papper, men jag håller med om att det sett mycket bättre ut under Rydström än Karlsson. I allt annat än poäng, det vill säga.
Jag har i ärlighetens namn sett för lite av Boudri för att bedöma honom. Han är en jätteskicklig fotbollsspelare, inget snack om saken liksom, men vad är det som gör honom så viktig för er?
Citat:
Ursprungligen postat av
bananjuice
Man förstår på dina sympatier att du kom ut ur fel hål men såhär skrev jag:
Det är, återigen, nästintill omöjligt att förstå ditt inlägg. Är det meningen? Är du poet?