Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-12-01, 16:51
Medlem
Carrocks avatar
Länk:
https://www.youtube.com/watch?v=Q0nAWSIFhGw&t=1s

En helt bisarr frågeställning om relationstips läses upp i någon form av podcast.

En kvinna ber om tips för en väns räkning, tydligen har hennes 35 åriga kompis blivit kär i en kille som röstar på partiet Alternativ för Sverige (som är ett betydligt mer invandrings kritisk och nationalistisk parti än tex SD).

Kompis som verkar vara den som har mest problem påtalar att hennes kompis blivit kär i en kille som röstar på AFS, och som nu vill ha barn med honom då hennes biologiska klocka börjar ticka, då hon är 35 år.

Kompisen menar att hon och vännen har haft som dealbreaker att inte dejta en kille som röstar på M/KD/SD, - Vi är väldigt vänster menar hon.

Nu är hon helt förtvivlad då hennes vän blivit kär i AFS-killen, och funderar nu på att inte komma på sin väns födelsekalas för att hon inte vill träffa denna hemska kille.

Detta är ju helt sjukt, det är ingen kommande, omogen degenererad generation-Z vi talar om. Utan kvinnor som är i mitten av sina 30-år som påvisar ett så sjukt omoget beteende, och det verkar som att det är hon som ställer frågan för sin kompis räkning som har störst problem med detta, och vill mer eller mindre förvägra sin kompis en relation och framtida barn.

Tankar om detta, är det verkligen vanligt förekommande med så hjärndöda kvinnor som dessutom är över 30 år? Luktar priviligierad innerstadsbrud lång väg.
Citera
2025-12-01, 16:58
Medlem
finns t.o.m unga tjejer därute som enbart kan ha sex med AFS symaptisörer och nationalitiska patrioter som är unjabbed (ovaxxade). förövrigt - vad ska diskuteras?
Citera
2025-12-01, 17:00
Medlem
Epimaness avatar
Då får hon väl skaffa katter istället och dö barnlös. Hennes val.
Citera
2025-12-01, 17:06
Medlem
Att röst på AfS är ju ett sjukt omoget beteende. Det är ju i princip bara långtidsarbetslösa incels som gör det.

Tjejen måste sannerligen vara desperat. Vännen gör klokt i att hissa varningsflaggorna.
Citera
2025-12-01, 17:09
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quoi...
Att röst på AfS är ju ett sjukt omoget beteende. Det är ju i princip bara långtidsarbetslösa incels som gör det.

Tjejen måste sannerligen vara desperat. Vännen gör klokt i att hissa varningsflaggorna.

Jag tycker också AFS är ett pajjigt parti, men uppenbarligen har kvinnan känslor för honom, hennes kompis verkar vara den som har problem och bör rannsaka sig själv.
Citera
2025-12-01, 17:11
Medlem
Äh vänninan kommer bli tvungen att inse att hennes åsikt inte spelar någon roll.

Väldigt många vänsterbrudar är "politiska" för att de blev indoktrinerade på högskolan, inte för att de faktiskt är politiskt intresserade. Det känns rätt och är iaf socialt smidigt i PK-kretsar.
Det är därför de vänsterblivna har så motsägelsefulla åsikter. Kvinnor är bättre än män, men behöver kvoter osv.

Detta är inte så viktigt för dem att de skulle offra något som är viktigt på riktigt, som en familj. Inget märkligt att bli rationell som äldre.
Citera
2025-12-01, 17:13
Medlem
Mittokrats avatar
Vad är frågeställningen?
Citera
2025-12-01, 17:17
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Det kan inte vara ett skönt då? Att frågeställaren skämtar aprilo?
Citera
2025-12-01, 17:38
Medlem
Xpander-s avatar
Mitt tips blir att göra sig av med den korkade väninnan.
Citera
2025-12-01, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Länk:
https://www.youtube.com/watch?v=Q0nAWSIFhGw&t=1s

En helt bisarr frågeställning om relationstips läses upp i någon form av podcast.

En kvinna ber om tips för en väns räkning, tydligen har hennes 35 åriga kompis blivit kär i en kille som röstar på partiet Alternativ för Sverige (som är ett betydligt mer invandrings kritisk och nationalistisk parti än tex SD).

Kompis som verkar vara den som har mest problem påtalar att hennes kompis blivit kär i en kille som röstar på AFS, och som nu vill ha barn med honom då hennes biologiska klocka börjar ticka, då hon är 35 år.

Kompisen menar att hon och vännen har haft som dealbreaker att inte dejta en kille som röstar på M/KD/SD, - Vi är väldigt vänster menar hon.

Nu är hon helt förtvivlad då hennes vän blivit kär i AFS-killen, och funderar nu på att inte komma på sin väns födelsekalas för att hon inte vill träffa denna hemska kille.

Detta är ju helt sjukt, det är ingen kommande, omogen degenererad generation-Z vi talar om. Utan kvinnor som är i mitten av sina 30-år som påvisar ett så sjukt omoget beteende, och det verkar som att det är hon som ställer frågan för sin kompis räkning som har störst problem med detta, och vill mer eller mindre förvägra sin kompis en relation och framtida barn.

Tankar om detta, är det verkligen vanligt förekommande med så hjärndöda kvinnor som dessutom är över 30 år? Luktar priviligierad innerstadsbrud lång väg.

Det fetade.. vem gör en deal med sin vän om vad man får- eller inte får rösta på?
Saknar dom eget tänk?
Citera
2025-12-01, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Det fetade.. vem gör en deal med sin vän om vad man får- eller inte får rösta på?
Saknar dom eget tänk?

Vänstern har inte vetenskapen på sin sida...
Är man det minsta analytisk, teknisk, vetenskapligt, mattematisk lagd blir det omöjligt att vara vänster extrem.

Därför dom går bananas när man frågar kritiska frågor..
Så även om jag skulle vara vänster så fort man frågar "räkna på saken" så skulle jag ju ha fel.

Därför är man teknokrat...
Citera
2025-12-01, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chilledippen
Vänstern har inte vetenskapen på sin sida...
Är man det minsta analytisk, teknisk, vetenskapligt, mattematisk lagd blir det omöjligt att vara vänster extrem.

Därför dom går bananas när man frågar kritiska frågor..
Så även om jag skulle vara vänster så fort man frågar "räkna på saken" så skulle jag ju ha fel.

Därför är man teknokrat...

Teknokrat va nytt för mig.
Får väl grotta ner mig i det när tid finnes.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in