2025-11-29, 23:43
  #1
Bannlyst
Finns de något bolag som ger mig påsar. Låter mig fylla dessa och lämna dessa utanför porten. Så hämtar de skiten?


Länka gärna isf, orkar inte gå till uff eller något liknande…..

Har massvis med fina kläder o dyra märkeskläder att donera.
Citera
2025-11-29, 23:47
  #2
Medlem
Skriv på marketplace så kommer gamarna samma dag.
Citera
2025-11-29, 23:49
  #3
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sFBs
Skriv på marketplace så kommer gamarna samma dag.

Nej då måste jag precisera märken, vill skänka i klump!
Citera
2025-11-29, 23:51
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faggelito
Nej då måste jag precisera märken, vill skänka i klump!
Gamarna bryr sig inte. Skriv bara att du har massa kläder och ta ett kort på skiten.

Vi har en snubbe i våra trakter som kommer och hämtar allt möjligt skit till sin skit-seond hand han har.
Citera
2025-11-29, 23:56
  #5
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sFBs
Gamarna bryr sig inte. Skriv bara att du har massa kläder och ta ett kort på skiten.

Vi har en snubbe i våra trakter som kommer och hämtar allt möjligt skit till sin skit-seond hand han har.

Vill göra det enkelt utan klagomål!!
Citera
2025-11-29, 23:58
  #6
Avslutad
Valfri återvinning har insamling.
Citera
2025-11-30, 00:03
  #7
Medlem
Ken-Ring-Intes avatar
För helvete vad är det med folk, släng ner det i en säck och åk till en second hand butik.
Om du inte orkar ta dig utanför dörren så gör som redan föreslagits, då kommer kläderna vara borta innan lunch i morgon Söndag.
Citera
2025-11-30, 00:08
  #8
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GepGup
Valfri återvinning har insamling.


Citat:
Ursprungligen postat av Ken-Ring-Inte
För helvete vad är det med folk, släng ner det i en säck och åk till en second hand butik.
Om du inte orkar ta dig utanför dörren så gör som redan föreslagits, då kommer kläderna vara borta innan lunch i morgon Söndag.

Fattar ni dåligt?
Kläder som jag vill bli av med dvs märkesvaror. Tiger ck kenzo vill jag bli av med snabbbr utan trubbel.


Lämna dom utanför porten enkelt!



Har ingen återvinning eller uff nära mig
Citera
2025-11-30, 00:08
  #9
Medlem
Zaedrewss avatar
Är det så jävla svårt? Lever du helt på vischan? Om inte kommer du väl ha en sådan där återvinningsstation ganska nära. Där brukar det finnas en container där du kan slänga (eller donera) då dina gamla kläder. Enda kravet brukar vara att de ska vara rena och inte förstörda,
Citera
2025-11-30, 00:15
  #10
Medlem
Ken-Ring-Intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faggelito
Fattar ni dåligt?
Kläder som jag vill bli av med dvs märkesvaror. Tiger ck kenzo vill jag bli av med snabbbr utan trubbel.


Lämna dom utanför porten enkelt!



Har ingen återvinning eller uff nära mig

Vad är det som du inte förstår?
Citera
2025-11-30, 00:18
  #11
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sFBs
Skriv på marketplace så kommer gamarna samma dag.
Sälj för typ 20kr eller nåt sånt. Du blir av med en hel del skräppersoner så.
Citera
2025-11-30, 00:19
  #12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Är det så jävla svårt? Lever du helt på vischan? Om inte kommer du väl ha en sådan där återvinningsstation ganska nära. Där brukar det finnas en container där du kan slänga (eller donera) då dina gamla kläder. Enda kravet brukar vara att de ska vara rena och inte förstörda,

Ja jag lever i ödemarken utan uffmaskiner som negrar letar i.

Citat:
Ursprungligen postat av Ken-Ring-Inte
Vad är det som du inte förstår?

Vad?
Vill att något företag eller dylikt ger mig påsar för att ge bort skittn.
Tvättade som otvättade
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in