Citat:
Ursprungligen postat av
GepGup
Valfri återvinning har insamling.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ken-Ring-Inte
För helvete vad är det med folk, släng ner det i en säck och åk till en second hand butik.
Om du inte orkar ta dig utanför dörren så gör som redan föreslagits, då kommer kläderna vara borta innan lunch i morgon Söndag.
Fattar ni dåligt?
Kläder som jag vill bli av med dvs märkesvaror. Tiger ck kenzo vill jag bli av med snabbbr utan trubbel.
Lämna dom utanför porten enkelt!
Har ingen återvinning eller uff nära mig