Citat:
Den här kategorin av nordeuropeiska invandrare är så fruktansvärt tröttsam. Är bekant med ett sådant exemplar. Hon är 100% integrerad (och till 99% assimilerad redan i första generationen) - talar perfekt svenska, gift med en svensk och frånsett någon detalj eller två på julbordet som hon hämtat från hemlandet, helt kulturellt försvenskad. Kort sagt, ingen som träffar henne hade trott att hon var något annat än svensk förrän hon själv sagt det.
Men eftersom hon är ett PK-mongo kommer det här upp ibland i diskussioner, att "jamen jag är ju invandrare", som om det skulle vara jämförbart med, eller ursäkta blatteinvasionen.
Alltså, tror dessa människor på fullt allvar att deras närvaro i landet är kontroversiell, och att de är inkluderade i begreppet när folk pratar om "invandrare" som ett problem? Eller försöker de bara ljuga, vilseleda och manipulera såsom värdelösa PK-hjon plägar göra?
Men eftersom hon är ett PK-mongo kommer det här upp ibland i diskussioner, att "jamen jag är ju invandrare", som om det skulle vara jämförbart med, eller ursäkta blatteinvasionen.
Alltså, tror dessa människor på fullt allvar att deras närvaro i landet är kontroversiell, och att de är inkluderade i begreppet när folk pratar om "invandrare" som ett problem? Eller försöker de bara ljuga, vilseleda och manipulera såsom värdelösa PK-hjon plägar göra?
Ja dom är väldigt tröttsamma och jag skulle säga att många av dessa PK-människor försöker blanda bort korten, vilseleda och manipulera. Det är ju dock extremt lätt att se vad dessa individer pysslar med.
Problemen med massinvandringen och mångkulturen har ju knappast med dessa Nordeuropeiska invandrare att göra vilket dom givetvis vet om.
Det är tyvär oerhört tröttsamt med så många människor som förnekar verkligheten det räcker ju att läsa den här tråden.
Somliga verkar ha blivit tappade i golvet upprepade gånger under barndomen.