• 1
  • 2
Igår, 18:48
Medlem
Jag har vid de senaste tillfällena då jag varit på vårdcentralen sprungit ihop med en läkare som jag finner väldigt attraktiv. Jag SVÄR att han tittat på mig med. Han är inte den läkare jag har kontakt med gällande vård och jag vet inget om honom förutom hans namn (och var han jobbar dårå) så jag kan inte ”råka” dyka upp när han utövar ngn hobby eller presenteras via en gemensam vän.
Min fråga är: finns det något sätt jag kan flirta med honom utan att framstå som ett creep?
Citera
Igår, 18:50
Medlem
Du får väl ta reda på mer om honom då som t ex hobbys.
Citera
Igår, 18:51
Medlem
Mittokrats avatar
Är du man eller kvinna?
Citera
Igår, 18:54
Medlem
Det kan du ju lägga ner direkt. Även om det inte är din läkare, så är du listad på VC där han jobbar. En läkare får inte ha otillbördig kontakt med patienter.
Citera
Igår, 18:59
Medlem
Jag är kvinna (men på vilket sätt är det relevant?). Och hur skulle jag kunna ta reda på vad hans hobbys är då?
Är det verkligen off limits bara för att jag råkar vara listad på hans vårdcentral?
Citera
Igår, 19:08
Medlem
Lifestealers avatar
tjejer som flirtar = creep
Citera
Igår, 19:09
Medlem
4m4nd4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skymningscowboy
Jag är kvinna (men på vilket sätt är det relevant?). Och hur skulle jag kunna ta reda på vad hans hobbys är då?
Är det verkligen off limits bara för att jag råkar vara listad på hans vårdcentral?

Om du vet hans namn så kan du väl kolla på Facebook eller Insta?

Eller så går du dit och säger att du har ont i fittan och behöver bli undersökt. Då blir det en intim date

Man lever bara en gång!
Citera
Igår, 19:11
Medlem
IanMcEwans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Det kan du ju lägga ner direkt. Även om det inte är din läkare, så är du listad på VC där han jobbar. En läkare får inte ha otillbördig kontakt med patienter.
Det är väl dock ganska lätt löst genom att avlista sig hos den befintliga VC:n för att därefter lista sig på någon annan VC.
Citera
Igår, 19:19
Medlem
Citat:

Hur intressant hade personen varit om han arbetade som vaktmästare på samma vårdcentral?
Citera
Igår, 19:27
Medlem
zombie-nations avatar
Fy vad äckligt.

Tycker du verkligen så bra om honom ska du ju absolut inte stöta på honom när han är på jobbet. Du har säkert kollat upp redan om han har en partner han bor med.

Hoppas han är bög.
Citera
Igår, 19:35
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Får mig tänka på gamla porrfilmer när läkaren får en rejäl avsugning av den kåta patienten med lite porrig musik i bakgrunden.
Citera
Igår, 19:39
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Jag har vid de senaste tillfällena då jag varit på vårdcentralen sprungit ihop med en läkare som jag finner väldigt attraktiv. Jag SVÄR att han tittat på mig med. Han är inte den läkare jag har kontakt med gällande vård och jag vet inget om honom förutom hans namn (och var han jobbar dårå) så jag kan inte ”råka” dyka upp när han utövar ngn hobby eller presenteras via en gemensam vän.
Min fråga är: finns det något sätt jag kan flirta med honom utan att framstå som ett creep?

Nu kommer du nog inte träffa han nå mer, nästa besök på vårdcentralen lär va om några år om du inte är hypokondriker eller äldre än 70 år dessa individer har ju klippkort

Under mina 45år så har jag besökt vårdcentralen 3 gånger i vuxen ålder.

Så är bara att glömma och gå vidare .

Annars får du söka upp han på de sociala
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här